Sindrato Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvor mye red bull kan man drikke over en hvis periode uten at det blir farlig for kroppen? Jeg hørte en gang om en som drakk 10 stykker i syden på kort tid og døde, men om det ligger noe i det aner jeg ikke! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 farlig og farlig, mye red bull over tid er vell like skadlig som andre ting over tid. VG har skrevet litt om den kjente drikken. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=572166 Lenke til kommentar
Gjest Sulle Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har du eller noen i familien din hjertefeil / hjerteproblemer så kan det være farlig ja. Men er ikke altid like lett å finne ut om du har det uten å sjekke med lege:) Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg regner med at det er redbull fra Norge du skal drikke? Da er ikke dette noe farlig. Oppskrytt tull. Det du heller burde passe på når du drikker redbull er sukkerintak og helst ikke drikke det så mye. Men selfølgelig, om du skal holde deg våken en natt på LAN eller lignende er det bare å peise på mener nå jeg Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg skjønner.. Men ville det vært bare dumt å drikke seg mett på red bull, og så ha somewhat of a raveparty? Eller går det ikke an med mindre det er film? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du burde jo ikke drikke så mye hvis du faktisk får energi av den. Men hvis du som meg ikke får noen effekt er det jo som all brus, drikk vanlige mengder Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du burde jo ikke drikke så mye hvis du faktisk får energi av den. Men hvis du som meg ikke får noen effekt er det jo som all brus, drikk vanlige mengder Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du burde jo ikke drikke s%E Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kvintuppelpost? Pass på inntaket av Red Bull. Koffeinoverdose er ikke behagelig. Jeg snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Kvintuppelpost? Pass på inntaket av Red Bull. Koffeinoverdose er ikke behagelig. Jeg snakker av erfaring. Såe, vellykket redbull fest er bare ren svada? Må vel ligge til litt ectasy for at det skal bli noe gøy? -.- hah.. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg regner med at det er redbull fra Norge du skal drikke? Da er ikke dette noe farlig. Oppskrytt tull. Det du heller burde passe på når du drikker redbull er sukkerintak og helst ikke drikke det så mye. Men selfølgelig, om du skal holde deg våken en natt på LAN eller lignende er det bare å peise på mener nå jeg Hvor har du det fra at det er forskjell på RedBull fra Norge eller Sverige ? Om det skulle vært noen som helst forskjell hadde det jo stått på boksen, noe det ikke gjør. RedBull i Norge er akkurat den samme RedBull som i resten av verden. OnTopic: Jeg tror ikke det er farlig, med mindre det ligger noe i familien din som f.eks hjerteproblemer el.l. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor ha redbull fest uansett egentlig ? Det er både billigere og gøyere med alkohol Jeg regner med at det er redbull fra Norge du skal drikke? Da er ikke dette noe farlig. Oppskrytt tull. Det du heller burde passe på når du drikker redbull er sukkerintak og helst ikke drikke det så mye. Men selfølgelig, om du skal holde deg våken en natt på LAN eller lignende er det bare å peise på mener nå jeg Hvor har du det fra at det er forskjell på RedBull fra Norge eller Sverige ? Om det skulle vært noen som helst forskjell hadde det jo stått på boksen, noe det ikke gjør. RedBull i Norge er akkurat den samme RedBull som i resten av verden. OnTopic: Jeg tror ikke det er farlig, med mindre det ligger noe i familien din som f.eks hjerteproblemer el.l. Samme i hele verden? Der tar du grundig feil. Norge har redusert koffeinen betraktelig. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor ha redbull fest uansett egentlig ? Det er både billigere og gøyere med alkohol Jeg regner med at det er redbull fra Norge du skal drikke? Da er ikke dette noe farlig. Oppskrytt tull. Det du heller burde passe på når du drikker redbull er sukkerintak og helst ikke drikke det så mye. Men selfølgelig, om du skal holde deg våken en natt på LAN eller lignende er det bare å peise på mener nå jeg Hvor har du det fra at det er forskjell på RedBull fra Norge eller Sverige ? Om det skulle vært noen som helst forskjell hadde det jo stått på boksen, noe det ikke gjør. RedBull i Norge er akkurat den samme RedBull som i resten av verden. OnTopic: Jeg tror ikke det er farlig, med mindre det ligger noe i familien din som f.eks hjerteproblemer el.l. Samme i hele verden? Der tar du grundig feil. Norge har redusert koffeinen betraktelig. Fra wiki: "Frem til 2009 var Red Bull ulovlig i Norge pga koffeininnholdet, og var klassifisert som legemiddel. I 2009, endret EU reglene om koffein, slik at det ikke lenger ansees for å være et legemiddel, og Red Bull styres derfor av andre regler, og kan selges i Norge som enhver annen leskedrikk.[1] Den opprinnelige Red Bull inneholder blant annet sukker, B-vitaminer, taurin og koffein, men i Norge vil drikken ha en redusert mengde vitamin B6." Når ble vitamin B6 det samme som koffein ? Noe mer du lurer på? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Wikipedia må vell ha feil da? Jeg husker ikke eksakt tallene, men det var ganske mye mer koffein i de fra Polen ialfall enn de i Norge. På en klassetur fikk ikke vi lov å kjøpe red bull fordi det var så mye mer koffein i den i forhold til den i Norge. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja.. Wiki tar sikkert feil. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Når ble det skrevet? Kan være de har begynt å tilsette mindre koffein i dem etter at det ble skrevet. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Nå må du gi deg! Kan du ikke bare innse at du tar feil ? Edit: Nå gidder iværtfall ikke jeg mer av fjortissfaktene dine. End of diskusjon. Endret 22. februar 2010 av XanderZ Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor skal jeg gi meg? Jeg er overbevisst om at jeg har rett. Hva slaks fjortisfakter har jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå