Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spørsmål til menn om kvinner som ser på sex som en plikt

Gjest veromo

Anbefalte innlegg

Er de virkeligt sexy med en kvinne som Frp-er Tove Lill Løyte og Anna anka som mener at kvinner må stile opp sexuelt hvergang mannen vil de. Å vile dere ha hat en langt tids fohold til en som sprer beina for deg selv om hun ikke har lyst på sex? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte svare her, selv om jeg ikke akkurat er en mann.

Tror det er veldig mange damer som ser på sex som en slags plikt, uten å ytre dette Anna Anka Style. Har mange venninner som har et slags "pliktforhold" til sex. Det er liksom noe som hører til å ha kjæreste.

Antakeligvis kommer det av at menn ikke har peiling på hva de holder på med - og at damene er for dumme til å si ifra.

Men! Nei, tror ikke det er mange menn som hadde tent på å vite at dama lå der og spredde - mens hun tenker på handlelisten eller at hun må få ordnet noe greier på jobben....

Lenke til kommentar
Gjest Gjest18

Jeg er gutt på 18 og skriver som gjest fordi jeg ikke vil at folk skal vite hvem jeg er.

For min del så var det sånn at jeg ofte var kåt, men om dama mi ikke orket så brydde det meg ikke uansett hvor kåt jeg var. Jeg kunne alltids vente til neste dag, eller uke om hu ville det. Men hu derimot, om hu var kåt så forventet hu mer eller mindre at jeg skulle dra fram penisen. Hu mente at gutter kunne bli kåte når som helst og derfor måtte tilfredstille jenta hvis hu var kåt hu og.

Føler det ble litt dobbelt-moral fra hennes side. Selv om jeg som gutt fort kan bli kåt betyr det ikke at jeg vil ha sex.

Lenke til kommentar

Liker at de er noen som ikke ser på sex som en plikt :yes:

og ja, de var vel kansje feil å anklage bare menn for å...ja ta seg til rette med at fruen skal stille opp sexuelt uanset. klart de er noen damer der ute med god apetit ;) men grunnen til at eg stilte spørsmålet på den måten var fordi Anna anka og Løyte ser på sex som en plik kvinnen har for sin mann, som eks mannens plikt er å tjene penger.

eg synes ivertfall at de blir feil å ha sex med kjæresten når man selv ikke har lyst, og vertfal vist de er bare den enne som blir tilfredstilt ver gang. I mine øyne så skal sex være godt for bege å man skal ha lyst til å tilfredstile parnteren sin. Men eg må og si meg enig i at vist man har lite sex lyst og sex er sjeldent å lite spicy så bør man gjøre noe, selv om de er å ha sex uten 100% lyst.

Lenke til kommentar

Liker at de er noen som ikke ser på sex som en plikt :yes:

og ja, de var vel kansje feil å anklage bare menn for å...ja ta seg til rette med at fruen skal stille opp sexuelt uanset. klart de er noen damer der ute med god apetit ;) men grunnen til at eg stilte spørsmålet på den måten var fordi Anna anka og Løyte ser på sex som en plik kvinnen har for sin mann, som eks mannens plikt er å tjene penger.

eg synes ivertfall at de blir feil å ha sex med kjæresten når man selv ikke har lyst, og vertfal vist de er bare den enne som blir tilfredstilt ver gang. I mine øyne så skal sex være godt for bege å man skal ha lyst til å tilfredstile parnteren sin. Men eg må og si meg enig i at vist man har lite sex lyst og sex er sjeldent å lite spicy så bør man gjøre noe, selv om de er å ha sex uten 100% lyst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...