Aleksander- Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei Prøver å laste inn et bilde med filechooser, og vise dette med en bufferedImage. bImage = ImageIO.read(new File(path)); Her er bImage en bufferedImage Path er en string som jeg vet inneholder adressen til bildet jeg vil åpne. Hvorfor fungerer det ikke? Mvh Aleksander Lenke til kommentar
Patton Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du har mest sannsynligvis gjort noe feil. Hva du har gjort feil er veldig vanskelig å finne ut av den sparsomme informasjonen du har gitt oss. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Post feilmeldingen du får (Error stacken) og koden din så kan vi nok hjelpe deg. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Det løste seg. Viste seg at det ikke var noe galt med filechooseren, istedet hadde jeg lagt inn en parameter for mye i PaintComponent() Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå