gtpassat Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Heisann, har ett canon 350d med sigma 17-70 objektiv og har vært fornøyd med denne komboen men i det siste har bildene mine fått ett rødskjær på seg:( Merket det ikke før jeg framkalte de siden jeg har brukt laptop'en i det siste til å lagre bildene. Ligger ved noen linker som dere kan se hva jeg mener. Er spesielt ved auto funksjonen på kameraet dette er værst. Her har nok solen en liten faktor også men er slik på alle bilder selv om det er overskyet Why Why ?? P funksjon Auto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har du fått endret hvitbalansen ? Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Står på auto på kamera'et Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har du prøvd å ta bilder i RAW og se hvordan de blir da ? Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Ja, samme resultat er de røde på din skjerm også eller? Er jo ikke problem å fikse i ettertid men kjedelig å måtte fikse alle bilder. Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Dobbel post Endret 21. februar 2010 av gtpassat Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Bilde nr 2 er klart for rødt. Hvis det ikke er tatt når det er solnedgang da. Vet ikke hva som kan forårsake det. Men det er neppe billig å fikse. Kanskje på tide med nytt kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå