Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?&app=tracker&showissue=99&view=findpost&p=634 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ser ut til at det fungerer nå!! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 alt på mine inlegg ble borte fra side 1! bare 1 ting der nå. hva skjer? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) alt på mine inlegg ble borte fra side 1! bare 1 ting der nå. hva skjer? Samme her, men jeg har vært "heldig" og beholdt fire tråder. Og det er ikke bare på side 1, men resten av mine innlegg er borte, gone! Endret 3. mars 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har hele 6 tråder. Burde testet ting før man legger det ut som ferdig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 der var alt tilbake igjen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kunn 2 tråder her også. Håper at dette blir fikset. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ingen ting har forsvunnet hos meg Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Alt fungerer perfekt til meg Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er tilbake hos meg også nå, men var litt krisstemning her noen timer på morgenen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er tilbake hos meg også nå, men var litt krisstemning her noen timer på morgenen. Det var drift/teknisk som optimaliserte SQL-spørringen som blir brukt for å finne trådene som vises under "Mine innlegg" slik at det skal kreve mindre databaseressurser, skjedde visst en feil der underveis. Ellers er som sagt dette problemet fikset, det var egen feilmelding for det denne tråden handlet om i "Tracker": https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=99&view=findpost&p=869 (som fremdeles kan svares i) Grunnen til at problemet tok tid å fikse var fordi det å aktivere databaselagring de første gangene førte til store ytelsesproblemer som igjen førte til at vi måtte skru det av. Dette er heller ikke en feil det er realistisk at man ville oppdaget på en testoppgradering, dette fordi det kun er mulig å oppdage på et forum med svært mange påloggede brukere som leser svært mange tråder. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg