CypheroN Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Etter å ha gått igjennom alle trådene i Mine Innlegg som hadde -tegnet, så går jeg ut og inn, og da er alle trådene tilbake dit igjen, akkurat som om jeg aldri besøkte de. Så må jeg trykke på "Marker forum som lest". Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Samme har skjedd her. Irriterer meg også at jeg ikke kan klikke meg til siste side på trådene. Havner hele tiden på første side. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hmm, skin bruker du? Har ikke den siste feilen du nevner. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Førstnenvte problem: Å oppdatere siden skulle gjøre susen, gjør det hos meg Endret 23. februar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Det har fungert i kveld/natt, men har trykket på "Marker forum som lest" nok i dag, altså. Får se åssen det er i morgen. edit: Nei æsj, nå er alle markert med igjen. Dritt. Kan det ha noe med hvilket skin man bruker? Har prøvd "Diskusjon.no" og "Hardware Dynamisk" men det fungerer ikke på noen av disse. Endret 23. februar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg kjenner meg ikke igjen i hva du sier og bruker IP.Board 1000px Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Låner tråden din litt jeg, siden dette sikkert er spurt om før; Hvorfor kommer jeg til første innlegg i stedet for siste når jeg besøker tråder som ligger under "mine innlegg"? Før var det vel i minste en knapp ved siden/under som sendte deg rett til siste side? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Låner tråden din litt jeg, siden dette sikkert er spurt om før; Hvorfor kommer jeg til første innlegg i stedet for siste når jeg besøker tråder som ligger under "mine innlegg"? Før var det vel i minste en knapp ved siden/under som sendte deg rett til siste side? Trykk på dato/klokkeslettet i mine innlegg og du kommer til siste side. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) har samme problem hvis jeg logger ut så inn så står alle topicene som ulest.. utrolig irriterende.. edit: windows7 og firefox 3.5.8 Endret 25. februar 2010 av MiKA77 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sliter med samme problemet. Chrome beta 5 (something) og ubuntu. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvis jeg bytter pc og går på mine innlegg og trykker på les siste leste post vil de gå på den posten jeg så sist på denne dataen, selv om det ikke var siste post jeg så. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har prøvd alle skins. Men ingen av de viser en liten knapp som tar meg til nyeste innlegg. Trykker jeg på pilen så står det jo "Get New Post" i URL'en. Men ingenting skjer. Kommer på første side. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Pimp: Trykk på datoen/tidspunkt helt ytterst så kommer du til siste Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis jeg bytter pc og går på mine innlegg og trykker på les siste leste post vil de gå på den posten jeg så sist på denne dataen, selv om det ikke var siste post jeg så. Det samme sliter jeg med også, den husker hva jeg leste sist på den pcen jeg er på. Sykt irriterende når man leser forum fra to forskjellige sider. Tråder jeg ikke har lest i etter at forumet blir oppgradert får jeg første post på. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har samme problemet jeg også i Linux Mint 8 med Firefox 3.5.8. Håper dette blir fikset siden det er det eneste jeg har og si på det nye forumet, ellers er jeg veldig fornøyd med forumet viss du ser bort fra ytelsesproblemene Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Siste post knappen og mine innlegg har så ufattelig mye bug at det er flaut. Vart ei uke nå, og dette BURDE vært i orden FØR oppdateringen. Er jo tross alt to av funksjonene som blir mest brukt her inne...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har prøvd på Chrome, Firefox og Opera, samtlige har problemer med getnewpost. Når eg lukker eller åpnar ein ny nettlesar har forumet gløymd kva eg har lese tidlegare. Trykker eg på den oransje getnewpost-knappen kjem eg til første side i tråden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Eg kommmer på samme post i f.eks RedCafe hvis eg har vært borte fra pc'en en liten stund. Usikker på om det er det samme om eg ikke har vært borte så lenge. Men eg kommer til samme innlegg, og må scrolle opp, ta "siste" og lete etter første innlegg eg ikke har lest. Det er så utrolig irriterende at det som regel ender med at eg ikke gidder gå gjennom nye innlegg på "mine innlegg".... Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har denne feilen blitt fikset? Det virker fremdeles som at "historikken" lagres i cookies på PCen, i stedet for at det lagres på brukeren Veldig irriterende når en har flere datamaskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg