Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan se på en person om han bruker dop?

Gjest jente18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest jente18

Kommer vel ann på hvilken type dop det er. Utvidede pupiller er det jeg har å bidra med, men nå vet jeg ikke hvilke stoffer dette gjelder for.

Nei, ikke jeg heller. men takk for svar:) skjønner at det ikke er så lett å svare på, men jeg tenkte kanskje det var noen "felles" bivirkninger.

Lenke til kommentar

Det er vel litt forskjellig ut fra hvilke stoffer vedkommende bruker.

Røde øyne, smale øyne, "beavis & butthead"-latter, generell sløvhet og mye "øøøøøøh", er vel typiske tegn på folk som røyker hasj.

Folk som bruker amfetamin har unormalt mye kjeveaktivitet (tygger drøv), dårlige tenner, og lukter mye svette.

Generelt er vel brune ringer under øynene et dårlig tegn.

Og det er vel få som røyker hasj som ikke også røyker tobakk.

Lenke til kommentar

Jeg tror det vil være vanskelig for noen som ikke har egentjent kjenskap til dette å se på noen at de bruker dop.

Etter hva jeg tror så vil sansyneligheten for å begå "justismord" vil være veldig stor.

Jeg skal ikke har komme med påstander om at jeg "kan" dette, men jeg vil påstå at jeg etter mange år med bekjentskaper greier å skille hvem som er speedfreaker og hvem som bare har ADHD ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...