nbor Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei, håper noen har et tips til denne utfordring: Samsung Flatskjerm feilet i dag, hører bare en klikkelyd som om den forsøker å starte opp, TV'n viser ingen bilde, helt sort skjerm og Død TV kan det være et "RELE" som feiler og ikke slår inn ? Klikke-Lyden kommer fra Toppen av TV'n. Ønsker tips til hva dette kan være, på forhand takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er antagelig feil i strømforsyningen, eller en kortslutning som gjør at strømforsyning ikke klarer å starte. Er ingenting annet å gjøre enn å å levere den på service. Lenke til kommentar
nbor Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Takk for svar, Noen som vet om Samsung TV-verksted i Oslo ? Eller finnes det en diskusjons side for tekniske feil eller finnes det servicebok for denne TV? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 InfoCare vil sikkert håndtere service. Lenke til kommentar
nbor Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Da har jeg søkt litt rundt, dette er en Vanlig feil/Kjent feil på Samsung Flatskjerm, altså at TV klikker og ikke slår seg på. Feilen er at Kondensatorene på Power er sprukket. Her er oppskriften på feilretting: http://community.spiceworks.com/how_to/show/1025 Har kontaktet Samsung for å høre om de hjelper til, tror ikke jeg får hjelp da TV er kjøpt av Pixmania, så jeg får finne frem Loddebolt ! Service handbok vedlagt Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Takk for svar, Noen som vet om Samsung TV-verksted i Oslo ? Eller finnes det en diskusjons side for tekniske feil eller finnes det servicebok for denne TV? Samme tullet med tv`n min og, bytta strøm brytern eller noe, og så funka den fint i ca et halvt år og nå er det samme tullet igjen tikker i nesten 2min nå før den slår seg på..skal lever den til mandag..får det på garantiern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå