Rune-Rolf Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tenker å anskaffe meg W7 nå men er usikker på om jeg skal kjøpe norsk eller engelsk utgave. Er det fortsatt sånn at støtte og oppdatering kommer tidligere på engelsk enn på norsk? Personlig ser jeg ingen andre argumenter for valg av språk.... Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Monday Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vet ikke helt om det er relevant men du kan lett legge inn norsk på en pc som har engelsk Win7 (så hvis den versjonen er billigere). Lenke til kommentar
Rune-Rolf Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Jo, det er jo sant. Men næh, ser ut til å være nøyaktig samme pris - dessverre... Men sånn sett så er det jo egentlig bare å kjøpe engelsk. Takk for ekstra tenking!! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Men det er ikke slik at oppdateringer kommer tidligere på den engelske versjonen i alle fall. Jeg kjører både engelsk og norsk W7 her hjemme (engelsk som test pc) og har sett at oppdateringene kommer på samme tid. Kjøper du engelsk versjon som ikke er Ultimate kan du bytte språk her: http://samfunn.myhken.com/?p=447 Men jeg ville vel kjøpt norsk versjon med det samme om prisen er lik. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Tenker å anskaffe meg W7 nå men er usikker på om jeg skal kjøpe norsk eller engelsk utgave. Er det fortsatt sånn at støtte og oppdatering kommer tidligere på engelsk enn på norsk? Personlig ser jeg ingen andre argumenter for valg av språk.... Noen som vet noe? Kjøp engelsk, selvsagt. Alle andre programmer er på engelsk og det blir så jalla å blande språk. Bedre å ha alt på samme språket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå