banzay Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 noen som vet når "skies of armania" eller noe kommer på gc?? er det noe bra? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Spillet heter "Skies of Arcadia", og har nylig kommet til Gamecube... Når det er sagt kan jeg nevne at det er det beste RPG spillet som var til Dreamcast, nå i en litt forberedt versjon til Gamecuben, iforhold til lengde osv. Liker du RPG spill alle foreksempel FF, så vil jeg anbefale deg dette sterkt. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Skies of Arcadia mener du? Det har kommet ut det, og det er knallbra! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Skies of Armania! Århundrets tabbe! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Skies of Armania! Århundrets tabbe! ...som i at det er dårlig? Lenge sia jeg har sett en moderator uttale seg så diffust... :-? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Han mente ikke at det var dårlig.. men at det var morsomt å skrive så feil Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hmm, Skies of Arcadia, er det det samme som i WC3-moden? Lenke til kommentar
banzay Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 ok takk! hørte av en kamerat at det var verdt å satse på . Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Skies of Armania! Århundrets tabbe! ...som i at det er dårlig? Lenge sia jeg har sett en moderator uttale seg så diffust... :-? Nei, jeg mente at han skrev "Armania" i stedet for "Arcadia". Det var bare så morsomt. Forveksle en eventyrverden med et øst-europeisk land. Spillet har jeg overhodet ikke uttalt meg om. Det ser spennende ut. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hmm, Skies of Arcadia, er det det samme som i WC3-moden? Nei, som i rpg'et Skies of Arcadia som opprinnelig kom til Dreamcast. Gamecube versjonen heter vel forøvrig Skies of Arcadia Legends. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Nei, jeg mente at han skrev "Armania" i stedet for "Arcadia". Det var bare så morsomt. Forveksle en eventyrverden med et øst-europeisk land. Spillet har jeg overhodet ikke uttalt meg om. Det ser spennende ut. Hehe, når du sier det så synes jeg jeg hadde hørt det før, ja... Tenkte på herredresser først, jeg, men da ble det helt krøll... Nei, som i rpg'et Skies of Arcadia som opprinnelig kom til Dreamcast. Gamecube versjonen heter vel forøvrig Skies of Arcadia Legends. Har hovedpersonen lilla hår? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Nei, som i rpg'et Skies of Arcadia som opprinnelig kom til Dreamcast. Gamecube versjonen heter vel forøvrig Skies of Arcadia Legends. Har hovedpersonen lilla hår? Har ikke fått spillt det selv (ennå), men på coveret er det ingen med lilla hår, så jeg tror egentlig at hovedpersonen ikke har det (men det er sikkert noen som har spillt det her som kan oppklare det). Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 De tre hovedpersonene har: brunt, rödt og blondt om jeg ikke husker helt feil. spillet til GC er en konvertering av Dreamcast-versjonen. bra spill så jeg vil absolutt anbefale det til alle som gikk glipp av spillet på den glimrende dreamcast'en Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jepp! Enda bra at de har kuttet ned på antall Random Encounters. I Dreamcast versjonen kunne man omtrent ikke røre på seg før det kom en eller annen ape og skulle ha bråk. Lenke til kommentar
mortec_man Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Skies of arcadia Legends er uten tvil det beste RPG-spillet på GC ja...løp og kjøp;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå