Gå til innhold

skies of armania??

banzay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet heter "Skies of Arcadia", og har nylig kommet til Gamecube... Når det er sagt kan jeg nevne at det er det beste RPG spillet som var til Dreamcast, nå i en litt forberedt versjon til Gamecuben, iforhold til lengde osv. Liker du RPG spill alle foreksempel FF, så vil jeg anbefale deg dette sterkt.

Lenke til kommentar
Skies of Armania! Århundrets tabbe! :D

...som i at det er dårlig? Lenge sia jeg har sett en moderator uttale seg så diffust... :-?

Nei, jeg mente at han skrev "Armania" i stedet for "Arcadia". Det var bare så morsomt. Forveksle en eventyrverden med et øst-europeisk land. Spillet har jeg overhodet ikke uttalt meg om. Det ser spennende ut.

Lenke til kommentar
Nei, jeg mente at han skrev "Armania" i stedet for "Arcadia". Det var bare så morsomt. Forveksle en eventyrverden med et øst-europeisk land. Spillet har jeg overhodet ikke uttalt meg om. Det ser spennende ut.

Hehe, når du sier det så synes jeg jeg hadde hørt det før, ja... Tenkte på herredresser først, jeg, men da ble det helt krøll...:)

Nei, som i rpg'et Skies of Arcadia som opprinnelig kom til Dreamcast. Gamecube versjonen heter vel forøvrig Skies of Arcadia Legends.

Har hovedpersonen lilla hår?

Lenke til kommentar
Nei, som i rpg'et Skies of Arcadia som opprinnelig kom til Dreamcast. Gamecube versjonen heter vel forøvrig Skies of Arcadia Legends.

Har hovedpersonen lilla hår?

Har ikke fått spillt det selv (ennå), men på coveret er det ingen med lilla hår, så jeg tror egentlig at hovedpersonen ikke har det (men det er sikkert noen som har spillt det her som kan oppklare det).

Lenke til kommentar

De tre hovedpersonene har: brunt, rödt og blondt om jeg ikke husker helt feil.

spillet til GC er en konvertering av Dreamcast-versjonen. bra spill så jeg vil absolutt anbefale det til alle som gikk glipp av spillet på den glimrende dreamcast'en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...