Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tolkning av samtale

Gjest anonymous_ohyea

Anbefalte innlegg

Gjest anonymous_ohyea

Hey! trenger litt hjelp med tolkning av en samtale jeg hadde med en jente jeg er veldig interessert i. Jeg spurte hun hva hun ville sagt om jeg dro dit hun bor og spurt henne ut. hun svarte "jeg liker min kaffe med 2 te-skje`er sukker <3" noen som kan tolke dette litt mer tydeligere for meg?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo ha svart på dette også? Eller løp du bare avgårde?

Uansett betyr det selvsagt at hun hadde ønsket å gå ut med deg umiddelbart og tatt en kaffe på en cafe. Hun regner også med du hadde vært en gentleman, og betalt og hentet kaffen hennes i disken, mens hun satt og sjekket ut rumpa di.

Lenke til kommentar

Ikke tolk, hopp i det, dra dit og husk de to skjeene med sukker.

Problemet er at hun bor i Romania, så er ganske usikker..

Haha, vi er i samme båt. Men ut ifra det hun sier så virker hun jo keen på å treffes, hvis det ikke bare er snakk.

Det kan nok være noen som bare liker å flørte også, men ikke har noen intensjoner om å møte deg.

Du merker nok det selv etter hvert, hvor reelt det er. Norwegian flyr visst ikke til Romania :p

Lenke til kommentar
Gjest anonymous_ohyea

Haha, vi er i samme båt. Men ut ifra det hun sier så virker hun jo keen på å treffes, hvis det ikke bare er snakk.

Det kan nok være noen som bare liker å flørte også, men ikke har noen intensjoner om å møte deg.

det er der jeg står å bekker, klarer ikke å tolke om hun bare flørter eller om hun faktisk har intensjoner om å møte meg, thissucks >_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...