Gå til innhold

Egen kategori for United

banansplitt™

Trenger vi en egen kategori?  

68 stemmer

1. 1. ...?

Anbefalte innlegg

Det kan være at Redcafe er hemmende for utviklingen til dette forumet. Mange av de gamle traverene holdere seg mer der og velger heller å ta diskusjoner der om skader eller andre ting, istede for i spillertrådene osv.

Det hadde vært spennende å sett hvordan forumet hadde utviklet seg om en hadde stengt Redcafe i et par mnd. Sikkert mange som er sterkt imot det dog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg kan godt stryke det fra den lange gjøremålslisten. Hvem som leser Speaker vet jeg egentlig lite om.

For å si det sånn, da samarbeidet kom, og de ungene kom inn og spammet diverse forumer med fotballkort piss... Så kan du si at jeg ikke ble imponert. Tror ingen kvalitetsbrukere har kommet fra den kanten dessverre.

Grøsser bare med tanken for å si det pent, så trenger ikke noe videre sammarbeid med den delen...

Synes egentlig det er greit sånn som det er nå, selv om jeg har blitt mindre aktiv. Kamptrådene synes jeg er smågeniale, selv om jeg glemmer meg bort og går inn i Red Cafe delen av gammel vane til tider.

Lenke til kommentar

Jeg synes forumet har blitt bedre etter at vi skilte mange fans i kategorier. Jeg synes det er mindre direkte konfrotasjoner mellom fans som kan ende i stygge krangler. Pluss at jeg liker at vi har en tråd der vi er mere romsligere med usaklige diskusjoner.

Fans som ikke har lyst til å komme i diskusjoner med rivaliserende fans kan skjerme seg mye bedre nå.

Men jeg lurer litt på hvor fansen av andre klubber er. Tottenham har jo veldig mange fans i norge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva nøyaktig mener du med vekst? Antall lesere er forholdsvis irrelevant for oss brukere imo, det er bidrag iform av kvantitative deltagertall og naturligvis kvalitet som betyr noe. Mao innlegg vi kan diskutere.

Ang Liverpool kategorien: Vanligvis øker vel antall innlegg i motgang, jf Leeds kamptråden i vår kategori bla. Jeg for min del har mer på hjerte når det går dårlig enn når det går bra. Det er rett å slett mer å diskutere. Problemer er vel heller at bærebjelkene i tråden ikke poster like regelmessig. Når bidragfrekvensen blant dem som skaper diskusjon (kontroversielle meninger, ulike supporterskarer osv) faller, slutter folk gradvis å lese også. Derfor fungerte muligens United-Liverpool forholdet som en næringskjede der splitten har fjernet et ledd?

I don't know. :)

Når det gjelder Liverpool tror jeg det ligger i at det har bikket i mot hele jævla sessongen. Dermed blir de fleste tema ut-diskutert, noe som igjenn fører til laber aktivitet.

Vi ut-diskuterte mange tema i fjor også, men da i medgang, og da er det morrsomere, og man kjører gjerne diskusjonen enda en gang til.

Det nye forumet ble introdusert langt ut i vår dårlige periode, når det meste var sagt. Derav ingen særlig ønking, eller kansje nedgang.

Når det gjelder nye brukere så har det dukket opp noen nye hos oss, men flere har mer eller mindre forsvunnet. Dette kan jo skyldes mye.

Noen ganger ser jeg brukere med Liverpool relaterte avtarer eller nick, men har aldri sett dem i trådene, akkurat det synes jeg er litt rart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Føler også at Liverpool-tråden har mistet ''piffen'' denne sesongen.

Flere av brukerne fra før har dabbet av og sluttet og poste, er 5-6(ish) brukere som diskuterer gjevnlig i Tråden nå.

Det kan ha noe med nye katagorien,kan ha noe med nye diskusjons-skin eller det kan ha noe med Liverpools form denne sesongen(Håper det ikke er tilfeldet dog).

Termo\Smågal har jo laget flere spiller og kamp-tråder, men ytterst få har over 4sider og går lengre opphold mellom poster. Gode diskusjoner har man,men det kan faktisk gå flere dager uten en eneste post i Liverpool-katogorien.(Men i motsetning til United-tråden er det minimalt med ''off-topic''.)

Personlig er jeg fornøyd med kategori-opplegget. Men lengter etter at det nye forumet blir ferdig.

Edit: Formann-tullet ble det vel bare med snakket? Eller har du gjort noe formann-saker Jef?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Min mening er at red café ofte er som tidligere, et fristed hvor samme folket diskuterer løst og fast (sannsynligvis gamle kjente), og jeg føler meg nesten som en inntrenger. Andre tråder alla "Økonomitråden", rykter og kamptrådene er langt mer informative og direkte med langt mindre utenomsnakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...