Mikr89 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei. Har en jailbreaket iphone 3gs som har virka helt fin hele tiden,mn i dag da jeg skulle sende melding gikk den bare tilbake til der det står slide to unlock.knappene fysiske funker men ikke de som er på skjermen.Noen som kan hjelpe meg å restarte iphonen uten å måtte slette alt som er på.Please svar. Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei. Har en jailbreaket iphone 3gs som har virka helt fin hele tiden,mn i dag da jeg skulle sende melding gikk den bare tilbake til der det står slide to unlock.knappene fysiske funker men ikke de som er på skjermen.Noen som kan hjelpe meg å restarte iphonen uten å måtte slette alt som er på.Please svar. Har du prøvd å holde inne knappen oppå og hjem knappen samtidig? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Takk fant også ut akurat dette,mn takk for svar. Posten kan nå STENGES... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå