Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har du sett denne bilen? (vinstra)

CitroenCx

Anbefalte innlegg

Hei, jeg solgte for en tid siden en bil. Denne har ikke blitt omregistert, og jeg prøver å finne eieren. Har mistet all informasjon.

Bilen er en mørk blå Chrysler Voyager SE med kjennemerke VE92322. De som kjøpte den var fra Vinstra. Dersom du har sett denne bilen,vær snill og gi beskjed så vi får ordnet opp i dette :)

På forhånd takk!

post-208444-1266714798,9568_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er jo ikke stjålet i den forstand, så vet ikke helt åssen det blir om jeg melder den?

Hvis den fortsatt er registrert på deg, og den nye "eieren" ikke lar seg kontakte, så ville jeg meldt den stjålet. Ta kontakt med ditt lokale lensmannskontor/politistasjon.

Lenke til kommentar

Ja, kanskje jeg skulle gjort det. Han er jo fullt og helt klar over at den ikke er omregistrert,og navn og nummer på meg har han. Og han kjører uten forsikring.

Siste gang jeg selger en bil som "delebil" der jeg sender med salgsmeld i tilfelle eventuell omreg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, kanskje jeg skulle gjort det. Han er jo fullt og helt klar over at den ikke er omregistrert,og navn og nummer på meg har han. Og han kjører uten forsikring.

Siste gang jeg selger en bil som "delebil" der jeg sender med salgsmeld i tilfelle eventuell omreg!

Jeg har solgt 6 biler siden jeg fikk lappen for snart 14 år siden. Jeg har ALDRI fått lov til å si opp forsikringen før "Melding om eierskifte" var levert inn og registrert i systemet til Vegvesenet. Jeg har brukt Vesta, If, Gjensidige og Sparebank1, og alle har sagt det samme (i dag er jeg hos Volvia, men har ikke solgt den bilen enda).

Dette vil for din del si at kjøperen antakelig kjører rundt på din forsikring enda. Har du sjekket med selskapet ditt om forsikringen din faktisk er avsluttet?

Lenke til kommentar

Jeg har solgt 6 biler siden jeg fikk lappen for snart 14 år siden. Jeg har ALDRI fått lov til å si opp forsikringen før "Melding om eierskifte" var levert inn og registrert i systemet til Vegvesenet. Jeg har brukt Vesta, If, Gjensidige og Sparebank1, og alle har sagt det samme (i dag er jeg hos Volvia, men har ikke solgt den bilen enda).

Dette vil for din del si at kjøperen antakelig kjører rundt på din forsikring enda. Har du sjekket med selskapet ditt om forsikringen din faktisk er avsluttet?

Bor i ei lta bygd der "alle kjenner alle" så det er ikke noe problem å få til sånne ting siden de på forsikringskontoret også "kjenner alle".

Forsikringen opphørte dagen etter salget, det har jeg bekreftelse på :)

Lenke til kommentar

Liten rettelse: Einaste motoralternativa på den genrasjonen av (Grand) Voyager (1990-1995) var

- 2,5 Diesel, 5-trinns manuell

og

-3,3 Bensin, 3-trinns automat

Så visst det var manuell, er det nok ein diesel ;)

Lenke til kommentar

Liten rettelse: Einaste motoralternativa på den genrasjonen av (Grand) Voyager (1990-1995) var

- 2,5 Diesel, 5-trinns manuell

og

-3,3 Bensin, 3-trinns automat

Så visst det var manuell, er det nok ein diesel ;)

Det er en 2,5 L bensin, med manuellt gir. Har vognkortet her :) Det er en 2,5liters innsprøytningsmotor med 98 Hk. Ganske skjelden motor i disse bilene, men hvis du går inn på autodb.no, så ligger det også en der med 2,5i:)

Denne jeg hadde er forøvrig importert fra US

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...