CitroenCx Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei, jeg solgte for en tid siden en bil. Denne har ikke blitt omregistert, og jeg prøver å finne eieren. Har mistet all informasjon. Bilen er en mørk blå Chrysler Voyager SE med kjennemerke VE92322. De som kjøpte den var fra Vinstra. Dersom du har sett denne bilen,vær snill og gi beskjed så vi får ordnet opp i dette På forhånd takk! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sendte du ikke inn salgsmelding da? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er derfor det i vognkortet står at den ny-registreringsdelen ALDRI skal gis til kjøper... Lenke til kommentar
jallis1 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 er det her en bensin 3L el noe? kan hende je har sett den Lenke til kommentar
CitroenCx Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 er det her en bensin 3L el noe? kan hende je har sett den Det er en bensin ja, en 2,5 liter med manuell girkasse! Lenke til kommentar
CitroenCx Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Legger ut et bilde til av den i håp om at noen har sett den:) Lenke til kommentar
axelh Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kan du ikke få kontaktet bomringen og se hvor denne bilen eventuelt passerer.Hvis du ikke allerede vet i hvilket område den befinner seg:) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kan du ikke bare melde den stjålet? Det er jo teknisk sett din bil? Lenke til kommentar
CitroenCx Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Den er jo ikke stjålet i den forstand, så vet ikke helt åssen det blir om jeg melder den? Blir ikke han isåfall tatt for tyveri hvis han blir stoppet med den? Det skumle her, er hat han kjører uten forsikring på bilen! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Den er jo ikke stjålet i den forstand, så vet ikke helt åssen det blir om jeg melder den? Hvis den fortsatt er registrert på deg, og den nye "eieren" ikke lar seg kontakte, så ville jeg meldt den stjålet. Ta kontakt med ditt lokale lensmannskontor/politistasjon. Lenke til kommentar
CitroenCx Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, kanskje jeg skulle gjort det. Han er jo fullt og helt klar over at den ikke er omregistrert,og navn og nummer på meg har han. Og han kjører uten forsikring. Siste gang jeg selger en bil som "delebil" der jeg sender med salgsmeld i tilfelle eventuell omreg! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, kanskje jeg skulle gjort det. Han er jo fullt og helt klar over at den ikke er omregistrert,og navn og nummer på meg har han. Og han kjører uten forsikring. Siste gang jeg selger en bil som "delebil" der jeg sender med salgsmeld i tilfelle eventuell omreg! Jeg har solgt 6 biler siden jeg fikk lappen for snart 14 år siden. Jeg har ALDRI fått lov til å si opp forsikringen før "Melding om eierskifte" var levert inn og registrert i systemet til Vegvesenet. Jeg har brukt Vesta, If, Gjensidige og Sparebank1, og alle har sagt det samme (i dag er jeg hos Volvia, men har ikke solgt den bilen enda). Dette vil for din del si at kjøperen antakelig kjører rundt på din forsikring enda. Har du sjekket med selskapet ditt om forsikringen din faktisk er avsluttet? Lenke til kommentar
CitroenCx Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, kanskje jeg skulle gjort det. Han er jo fullt og helt klar over at den ikke er omregistrert,og navn og nummer på meg har han. Og han kjører uten forsikring. Siste gang jeg selger en bil som "delebil" der jeg sender med salgsmeld i tilfelle eventuell omreg! Jeg har solgt 6 biler siden jeg fikk lappen for snart 14 år siden. Jeg har ALDRI fått lov til å si opp forsikringen før "Melding om eierskifte" var levert inn og registrert i systemet til Vegvesenet. Jeg har brukt Vesta, If, Gjensidige og Sparebank1, og alle har sagt det samme (i dag er jeg hos Volvia, men har ikke solgt den bilen enda). Dette vil for din del si at kjøperen antakelig kjører rundt på din forsikring enda. Har du sjekket med selskapet ditt om forsikringen din faktisk er avsluttet? Bor i ei lta bygd der "alle kjenner alle" så det er ikke noe problem å få til sånne ting siden de på forsikringskontoret også "kjenner alle". Forsikringen opphørte dagen etter salget, det har jeg bekreftelse på Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det var kjekt å høre! Ikke så ofte jeg er der selv, men skal holde øynene åpne Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Liten rettelse: Einaste motoralternativa på den genrasjonen av (Grand) Voyager (1990-1995) var - 2,5 Diesel, 5-trinns manuell og -3,3 Bensin, 3-trinns automat Så visst det var manuell, er det nok ein diesel Lenke til kommentar
CitroenCx Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Liten rettelse: Einaste motoralternativa på den genrasjonen av (Grand) Voyager (1990-1995) var - 2,5 Diesel, 5-trinns manuell og -3,3 Bensin, 3-trinns automat Så visst det var manuell, er det nok ein diesel Det er en 2,5 L bensin, med manuellt gir. Har vognkortet her Det er en 2,5liters innsprøytningsmotor med 98 Hk. Ganske skjelden motor i disse bilene, men hvis du går inn på autodb.no, så ligger det også en der med 2,5i:) Denne jeg hadde er forøvrig importert fra US Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå