TheFighter94 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har vært veldig kvalm nå i 3dager, men jeg spyr ikke. Og absolutt alt jeg drikker pisser jeg ut igjen! er sikker på jeg går på do 20ganger på en dag. Det hørest ut som jeg har fått diabetes, men det har jeg allerede, så det kan ikke være det. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 ...spist noe rart/blitt matforgiftet kanskje ? Har du feber/influensa-lignende symptomer ? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hadde litt feber idag tidlig, og er forkjølet også ja. Har ikke spist noe spesielt nei Endret 21. februar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hadde litt feber idag tidlig, og er forkjølet også ja. Har ikke spist noe spesielt nei ...kjør på med MENGDERRRRR med vann (ikke mer enn 1,5 pr ca 1-1,5t) OG c-vit (1G i slengen, gjerne "brusepiller", samtidig en liten skvett juice sammen med c-vit, som øker opptaksevnen), det kroppen ikke trenger av c-vit pisses ut igjen.... kjør på !!! Gi det 48t, om det ikke er noen bedring, gå til lege !!! ((( ps: får du i deg 3+ liter vann i en og samme sleng er det risiko for vannforgiftning......har jeg hørt ev an lærer jeg hadde på ungdomskolen for mange år siden....))) ...riktig god bedring !!! Endret 21. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Hadde litt feber idag tidlig, og er forkjølet også ja. Har ikke spist noe spesielt nei ...kjør på med MENGDERRRRR med vann (ikke mer enn 1,5 pr ca 2t) OG c-vit (1G i slengen, gjerne "brusepiller", en samtidig en liten skvett juice sammen med c-vit,m som øker opptaksevnen) , gi det 48t, om det ikke er noen bedring, gå til lege !!! ...riktig god bedring !!! Takker for det. Skal gjøre det i morgen Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) ta deg en god skvett vann før du legger deg også Endret 21. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 hey ! ...hvordan gikk det med deg egentlig ? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Veldig bra, ble frisk dagen etterpå. Takker og bukker for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå