Alastor Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Er det skiløyper i Groruddalen da? Trondheim ftw. Jeg er groruddøl sjøl, og her er det mange skimuligheter i dalen, til og med slalombakke. Har gått mange skiturer innover i skogene her. Blir mange skiturer på meg i Østmarka. Hvor er du holder til? Det har blitt en god del av Østmarka på meg også, men holder også til i Lillomarka og rundt Gjelleråsen. Det er mange fine steder i og rundt hovedstaden. Jeg har vokst opp i groruddalen, og bor nå i trondheim - trondheimsmarka er et lite jorde iforhold til turområdene rundt oslo . Og groruddalen har mesteparten av det - de fleste av de som bor der har turområder utenfor døren. Lillomarka Endret 23. februar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 At Hattestad er fra østfold gjør ikke saken noe værre Akkurat der bommet det. Men ja, årets forbilde neste galla! Bomm?, jeg ser ikke noe galt med det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Fyren er fra Akershus, ikke rart han griner. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Og hvor kom Akershus inn i bildet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Og hvor kom Akershus inn i bildet? Altså. DJ er fra Akershus, og synes det er synd at Hattestad ikke er derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå