Thend Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, Groruddalen er vel kanskje ikke det vakreste og koseligste vi har her i landet Velkommen til Oslo, shit det skjer i hovedstad'n feite biler og dopdealing i groruddal'n! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Lættis, du som lagde elsker pølsa gruppe på Facebook? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Denne tråden har snudd til det mer geniale. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det skiløyper i Groruddalen da? Trondheim ftw. Tuller du? Stedet grenser til marka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Lættis, du som lagde elsker pølsa gruppe på Facebook? Har ikke Facebook, så tviler sterkt på det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Lættis, du som lagde elsker pølsa gruppe på Facebook? Har ikke Facebook, så tviler sterkt på det. Det var nemlig snakk om "vår kjære groruddøl" Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Er det typisk for hele Groruddalen? :!: Endret 22. februar 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det skiløyper i Groruddalen da? Trondheim ftw. Jeg er groruddøl sjøl, og her er det mange skimuligheter i dalen, til og med slalombakke. Har gått mange skiturer innover i skogene her. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Det var nemlig snakk om "vår kjære groruddøl" Nå bor det like mange i groruddalen som i trondheim kommune, så oddsen er nok liten ;p Hva tror dere om staffeten og hvilket lag bør vi kjøre? Må helt ærlig si at jeg er pessimistisk. Ikke på Petters veiene, men fordi alle landene har skjønt at Norge kan knuses. Og av eller annen grunn stoler jeg ikke helt på MJS og "skal ikke la en kjeft gå fra meg". Endret 22. februar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Er det skiløyper i Groruddalen da? Trondheim ftw. Jeg er groruddøl sjøl, og her er det mange skimuligheter i dalen, til og med slalombakke. Har gått mange skiturer innover i skogene her. Blir mange skiturer på meg i Østmarka. Hvor er du holder til? Hva tror dere om staffeten og hvilket lag bør vi kjøre? Egen tråd for stafetten finnes. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skulle likt å sett Hellner matche den etappen av Northug.... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Northug er bedre enn Hellner uansett nå. Uansett hva Hellner sier til pressen, er han dårligere enn Northug. Northug er så forbanna konge. Herreguuuuud. Kommer ikke over seieren i går. Var så fantastisk. Fytti helvete så høy puls jeg hadde da han gikk forbi Teichmann. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hattestad Dette er noe kun de største gjør! Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hattestad må få prisen Årets forbilde ved neste idrettsgalla!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 For en mann.. For et forbilde! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 At Hattestad er fra østfold gjør ikke saken noe værre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 At Hattestad er fra østfold gjør ikke saken noe værre Akkurat der bommet det. Men ja, årets forbilde neste galla! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Haha, Groruddalen er vel kanskje ikke det vakreste og koseligste vi har her i landet Velkommen til Oslo, shit det skjer i hovedstad'n feite biler og dopdealing i groruddal'n! Hehe, nettopp! Jeg som jobber i Oslo og eier gård på landet rett utenfor Oslo ser kontrastene veldig tydelig Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er det skiløyper i Groruddalen da? Trondheim ftw. Jeg er groruddøl sjøl, og her er det mange skimuligheter i dalen, til og med slalombakke. Har gått mange skiturer innover i skogene her. Blir mange skiturer på meg i Østmarka. Hvor er du holder til? Det har blitt en god del av Østmarka på meg også, men holder også til i Lillomarka og rundt Gjelleråsen. Det er mange fine steder i og rundt hovedstaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå