Gå til innhold

OL2010:22/02 Langrenn, lagsprinter

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om Petter gjør noe dumt etter jaktstarten er det jo ikke snakk om å hate fyren.

alle kan gjøre feil og han gjorde opp for det alt på pressekonferansen i går.

Nå var det sprinten som gjaldt, og få fortjente vel en god opplevelse igjen enn petter.

Nå er man glade og imponerte, akkurat som vi har ventet på å bli, og dæven hvor godt det føltes :D

Lenke til kommentar

Tilgir meg, forumbrukere, mod'ere og admin'ere. Håper at dere viser forståelse for det for jeg må bare

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

NORTHUG!!!!!

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Naturligvis får Pølsa en :love: fra meg

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Selv om Petter gjør noe dumt etter jaktstarten er det jo ikke snakk om å hate fyren.

Nå var det sprinten som gjaldt, og få fortjente vel en god opplevelse igjen enn petter.

Nå er man glade og imponerte, akkurat som vi har ventet på å bli, og dæven hvor godt det føltes :D

Har petter gjort noe dumt?

Lenke til kommentar

Jeg hverken gidder eller orker ta den diskusjonen mer.

Noen mener tydeligvis han gjorde helt rett andre ikke.

Så lar man det være med det på en dag som denne ;)

Lenke til kommentar

Nei, Petter har ikke gjort noe dumt! Folk skjønner ikke grunnen til at han blir som han blir etter et løp som ender sånn som duathlonen også er grunnen til at han vinner løp som i dag!

On topic: Syntes virkelig Pølsa fortjente det gullet sammen med Petter!

Endret av HanssA
Lenke til kommentar

Petter gjorde selvfølgelig ikke det rette, når han ikke ville prate med pressen osv når det buttet mot. Men jeg vil si at pressen gjorde like mye galt når de nærmest kastet seg over han som åtsel dyr for å få en bit av han. Pressen må slutte å tro at de EIER folk.

Lenke til kommentar

Det er Media som har skylda at nordmenn i generelt sett sliter med press og mentalitet. BAre se på fotball, flere land har innrømmet at de har fått mye informasjon fra den norske media om norge landslaget. Smartinger, hele gjengen -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...