Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Haha. Northug drev med skuespill på russeren! :!: Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 "Motivasjon blanda med hat" :!: Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Alt er bra igjen, alt er glemt. Utenom gull. gull-gull-gull-gull-gull!! Godt at det satt for Northug. Blir spennende å se 50 km. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Stort av Pølsa og hylle Hattestad etter seieren. Respekten går til nye høyder Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Pølsa. Rå fyr, finnes mange av dem her i Groruddalen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Stort av Pølsa og hylle Hattestad etter seieren. Veldig fint. Viser samholdet i gruppa! De er bestiser som bor og trener og konkurrerer ilag. Pølsa. Rå fyr, finnes mange av dem her i Groruddalen. Du er innflytta til Groruddalen du da? :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Stort av Pølsa og hylle Hattestad etter seieren. Veldig fint. Viser samholdet i gruppa! De er bestiser som bor og trener og konkurrerer ilag. Pølsa. Rå fyr, finnes mange av dem her i Groruddalen. Du er innflytta til Groruddalen du da? :!: Bodd her hele livet jeg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det noe nytt gullkorn Northug har kommet med? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Alle elsker plutselig Petter igjen? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Tilogmed våra grannar skriver "Äntligen, Northug" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Alle elsker plutselig Petter igjen? Ingen har da hatet han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå som han har tatt gull kan jeg sitere Radio Norge tidligere i dag: Vi har fått en kort kommentar fra Northug: "Nå driter jeg i OL, og ser frem mot gull 7. mars i Oslo". For intetanende er det Barnas Holmenkolldag som arrangeres 7. mars. Han har imidlertidig ikke kommentert om han skal delta i harepus, bamse eller elg. HAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det noe nytt gullkorn Northug har kommet med? Pølsa sa at det ikke er mange småkriminelle snowboardere fra Groruddalen med OL-gull. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Alle elsker plutselig Petter igjen? Hva kan man forvente av den oppvisningen?? Endret 22. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Alle elsker plutselig Petter igjen? Typisk norsk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Rått av Petter, men han lykkes neppe med både stafetten og 50 km. Så da kommer vel krtikken og spørsmålene om form og skiglid opp giejn. Men i dag er han kongen! Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Alle elsker plutselig Petter igjen? Veit ikke med de andre, men jeg har alltid elsket ham Har tilmed hans etternavn i mitt full navn på facebook Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Bodd her hele livet jeg. What? Hvor? (Nøyaktig plx, jeg er lokalkjent.) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Når man ser på reprisen: Legg merke til Teichman. Han virker ikke til å tenke noe som helst over at Petter kommer forbi han. Han kaster kun et lite blikk til sides og kikker etter Russeren. Ser nesten ut til at han allerede der har fullstendig gitt opp gullet og fokuserer kun på sølvmedaljen. Likte forøvrig SVÆRT godt at Teichman klarte å holde sølvet. Alle elsker plutselig Petter igjen? Eg har mange gode venner som har sider eg ikke liker. Men eg skjønner ka du meine etter jaktstarten Var mange snodige uttalelser av folk til tider. Endret 22. februar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Tok Taichmann sølvet? Det kan man unne han. Haha, se på tråden nå. Folk tar av når Northug sikrer gullet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå