Smågal Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Satser på han unngår pressen osv nå også. hihi Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå håper eg igrunn Petter går forbi PG og ikke vil snakke med han! Det hadde vært episk!! Hahaha! tenkte akkurat på det samme "Æ vill itj snakk me dokk, det må vær likt!" Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Håper på en skryte-kommentar hvis det blir intervju! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fytti grisen så høy puls jeg har. Jeg og. I hver jævla konkurranse Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Nå som han har tatt gull kan jeg sitere Radio Norge tidligere i dag: Vi har fått en kort kommentar fra Northug: "Nå driter jeg i OL, og ser frem mot gull 7. mars i Oslo". For intetanende er det Barnas Holmenkolldag som arrangeres 7. mars. Han har imidlertidig ikke kommentert om han skal delta i harepus, bamse eller elg. Endret 22. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Torstein!, det er du ikke alene om!!! :D:D:D Digg med gullet, media kan bare holde kjeft, de!!! Og nordmenn! Har aldri skjønt det alt klagingene folk har kommet med etter han ikke gadd å gi intervju... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 SEIERS SANG TIL PETTER Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå som han har tatt gull kan jeg sitere Radio Norge tidligere i dag: Vi har fått en kort kommentar fra Northug: "Nå driter jeg i OL, og ser frem mot gull 7. mars i Oslo". Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): For intetanende er det Barnas Holmenkolldag som arrangeres 7. mars. Han har imidlertidig ikke kommentert om han skal delta i harepus, bamse eller elg. Fantastisk Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå håper eg igrunn Petter går forbi PG og ikke vil snakke med han! Det hadde vært episk!! Han blir vel leid bort til mixed-sone av lagledere (det hadde han vel blitt uansett) Kjempe spennede løp, liker det sånt som dette (spes når vi vinner ) Lenke til kommentar
agail Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå kan svensken holde kjeft. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 HAR NÅ HOPPA RUNDT OG ROPT BARNESKIRENN I FEM MINUTTER!!! BESTE OL-MINNET NOENSINNE, DETTE! SLÅR LANGRENNSSTAFETTEN FRA SALT LAKE! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvor endte HEllner egentlig? hehe Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Å herregud så glad jeg er. DESIDERT det beste gullet i OL til nå. HELVETE!! Så jævlig bra!! Uansett hva Hellner sier i framtiden, er han dårligere enn Petter Northug Jr. Fytti helvete for en mann. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) HAR NÅ HOPPA RUNDT OG ROPT BARNESKIRENN I FEM MINUTTER!!! BESTE OL-MINNET NOENSINNE, DETTE! SLÅR LANGRENNSSTAFETTEN FRA SALT LAKE! Tja, Alsgaard er fortsatt best Men Northug ligger ikke langt bak Det i VM 2003 er priceless, mot Tyskland og Sverige. I 10kmx2 el noe... - Ha lyd på Endret 22. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det beste med dette er at nå har ikke Gunde Svan en dritt han skulle ha sagt. Ekle svenske Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 HAR NÅ HOPPA RUNDT OG ROPT BARNESKIRENN I FEM MINUTTER!!! BESTE OL-MINNET NOENSINNE, DETTE! SLÅR LANGRENNSSTAFETTEN FRA SALT LAKE! Tja, Alsgaard er fortsatt best Men Northug ligger ikke langt bak Det i VM 2003 er priceless, mot Tyskland og Sverige. I 10kmx2 el noe... Brink seff. Ingen i nærheten av det. Er det syyyyykeste eg har sett i langrenn. Dæhlie på 50km i Nagano henger også høyt sammen med 30km til Thomas på Lillehammer, men siste var ikke dramatisk, bare fantastisk! Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ref. kommentatoren ang. formen pga. høydeopphold. Da må man sørge for at man kommer seg ned fra høyden tids nok slik at man er i topp form fra dag 1 på OL øvelsene til løperene Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 En nervepirrende thriller av dimensjoner. Syntes det var moro at Pølsa fikk et OL-gull også jeg, han har hatt en del motgang og uhell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå