Latias Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Dette er tråden for mandagens lagsprinter i langrenn både for kvinner og menn. Tider: 22.00: Kvinner 22.25: Menn MERK! Dette er tidene for finalene. Semifinalene vil bli gått tidligere på kvelden. Norske deltakere: Kvinner Marit Bjørgen Celine Brun-Lie Menn Ola Vigen Hattestad Øystein Pettersen/Petter Northug Se opp for: Kvinner Norge, Sverige, Finland, Italia, Slovenia. Menn Norge, Russland, Sverige. Endret 21. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Selv håper jeg Petter tar seg en bolle. Gi heller Pølsa muligheten, for Northug må ha krefter til stafetten/femmila. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Pølsa/Hattestad hadde vært bra. Og på kvinnesiden Bjørgen/Brun-Lie eller Falla? Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Petter/Hattestad då blir det gull Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Pølsa/Hattestad hadde vært bra. Og på kvinnesiden Bjørgen/Brun-Lie eller Falla? Marit og Celine håper jeg. De kom til finalen i sprinten, burde være selvskrevne på laget. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Dette er tråden for mandagens lagsprinter i skiskyting både for kvinner og menn. Kan disse dere nevner skyte da? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hehe, liten glipp fra vår alles Pokemon det der.. Petter og Ola så blir det gull. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Dette er tråden for mandagens lagsprinter i skiskyting både for kvinner og menn. ?? Isåfall håper eg hverken pølsa, petter eller Ola starter... Stafetten er i fristil? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Jentene som skal gå er Astrid U Jackobsen og Celine Brun-Lie. Marit følte seg noe sliten og står over. Endret 21. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Langrenn da! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jentene som skal gå er Astrid U Jackobsen og Celine Brun-Lie. Marit følte seg noe sliten og står over. Kan være lurt, men da ryker nok gullet. Var sikker på gull i den øvelsen, men ikke så sikker nå lenger. Men hvem vet, kanskje Astrid overrasker. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tar damene gull her nå vil det bli et av OL største overraskelser for min del. Håper bare ikke vi blir ydmyket jeg egentlig nå. Hattestad sliter med sykdom på herrelaget også, men der kan vel Pølsa gå inn å ta over jobben om han ikke blir frisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Dere må ha trua på Oslo-jenta. Hun vant VM-sprinten i Sapporo i 07, så sprint mestrer hun. Fallet hennes i høst har ødelagt mye, men hun er fortsatt ganske god. Dere må være optimistiske! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hun har jo sugd i sprint etter det gullet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Hun falt i høst! Kan ikke forvente så mye av henne, men blir nok pallen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Jönsson syk foran lagsprinten, og kommer ikke til å gå i kveld. Blir Teodor Peterson sammen med Hellner for svenskene. Lukter norsk gull her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hmm, jeg tror ikke det blir norks gull. Nothug er ikke i superform og skal møte to gale russere ved navn Alexei Petukhov og Nikolai Morilov. Jeg vil si at Russlands lag er på papiret noe sterkere en Norges. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Men han har nok spurten inne, og hvis det kommer så langt så burde han ta russeren overlegent. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Russerne må nok finne seg i å være favoritter, men det blir nok litt ut fra løpsopplegget hvem som tar dette. Russerne vil nok prøve å gå full fres og håpe kreftene holder for å hekte av norge, mens norge nok håper å få gå "billigst" mulig og satse på det blir en spurt på slutten. At svenskene sliter med sykdom var en gladnyhet. En ting er sikkert, det blir en spennende lagsprint dette, og håper Petter for første gang i Ol kan se litt pigg ut. Endret 22. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Blir vel Pølsa og Petter. Pølsa viste lovende takter på sprinten, gleder meg til å se hva han greier i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå