morslilleole Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg håper litt på Hanevold i dag! Vi har mulighet for trippel i dag, noe vi bør ta, slik at vi kan jekke ned svenskene igjen LOL. Trippel? Vi tar ikke gull i dag en gang. Vi skal være heldige med bronsje. Dette kan jeg garantere. DET BLIR IKKE NORSKT GULL I DAG. Svært så sikker du skulle være, da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Yes da! Emil! Endret 21. februar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Da er det bare Emil igjen. Bjørndalen og Hanevold er sjanseløse nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg håper litt på Hanevold i dag! Vi har mulighet for trippel i dag, noe vi bør ta, slik at vi kan jekke ned svenskene igjen LOL. Trippel? Vi tar ikke gull i dag en gang. Vi skal være heldige med bronsje. Dette kan jeg garantere. DET BLIR IKKE NORSKT GULL I DAG. Haha, det har jeg hørt før også. :!: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 FLOTT SKYTING! Litt leit med hanevold... To runder på OBE, det er leit. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ole er ute av medaljekampen. Eder tar dette lett som bare det. Emil skyter seg bort på siste. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 FORBANNA BRA, EMIL!! JAAA!! Ole einar, wtf? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Hagle er i hvert fall med. Hold ut! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 I helvete da, Bjørndalen. Nå må Emil ta dette. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 HVA i helvete har skjedd med OEB? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Lol, Bjørndalen går ut nå. Sikkert sist av alle... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg håper litt på Hanevold i dag! Vi har mulighet for trippel i dag, noe vi bør ta, slik at vi kan jekke ned svenskene igjen LOL. Trippel? Vi tar ikke gull i dag en gang. Vi skal være heldige med bronsje. Dette kan jeg garantere. DET BLIR IKKE NORSKT GULL I DAG. Haha, det har jeg hørt før også. :!: Nei, jeg sa vi har en mulighet. Men jeg sa ikke at det var realistisk for fem øre. Jeg tror vi tar én medalje i dag, med Hagla Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 EMIL! Ole er ute av dansen, samme med Halvard. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg håper litt på Hanevold i dag! Vi har mulighet for trippel i dag, noe vi bør ta, slik at vi kan jekke ned svenskene igjen LOL. Trippel? Vi tar ikke gull i dag en gang. Vi skal være heldige med bronsje. Dette kan jeg garantere. DET BLIR IKKE NORSKT GULL I DAG. Svært så sikker du skulle være, da? Ja, jeg har som regel rett. Skytingen til OEB har vært horribel dette mesterskapet. Er vi heldige får Emil bronsje. Gull? Ikke for alt i verden. Vi var litt høyt oppe etter fem gull på tre-fire dager, og nå er det tilbake til slik det var i starten. Northug sitt løp i går var en god indikator på hva som er i vente, dessverre... Blir ikke gull i dag. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vi snakker ett minutt bak... Tror OBE har fått en strafferundefetisj Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg håper litt på Hanevold i dag! Vi har mulighet for trippel i dag, noe vi bør ta, slik at vi kan jekke ned svenskene igjen LOL. Trippel? Vi tar ikke gull i dag en gang. Vi skal være heldige med bronsje. Dette kan jeg garantere. DET BLIR IKKE NORSKT GULL I DAG. Haha, det har jeg hørt før også. :!: Nei, jeg sa vi har en mulighet. Men jeg sa ikke at det var realistisk for fem øre. Jeg tror vi tar én medalje i dag, med Hagla Siterte NK da, som tidligere også har garantert at det ikke skal bli gull. :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Blir vanskelig å ta igjen dette for Ole ja.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Blir vanskelig å ta igjen dette for Ole ja.. Tror vi like godt kan si umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå