Gå til innhold

OL2010:21/2 Skiskyting, fellesstart

Latias

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for søndagens fellesstarter i skiskyting både for kvinner og menn.

svend6_1203249505.jpg

Etter seiere på både herre- og dameklassen på torsdag, kommer nordmennene til å være på jakt etter flere gull.

Tider:

20.00: Menn

22.00: Kvinner

Norske deltakere:

Kvinner

Tora Berger

Ann-Kristin Aafedt Flatland

Menn

Ole Einar Bjørndalen

Emil Hegle Svendsen

Halvard Hanevold

Se opp for:

Kvinner

Helena Jonsson, Anna Carin Olofsson-Zidek, Andre Henkel, Anastasiya Kuzmina, Marie Dorin, Elena Khrustaleva, Marie Laure Brunet, Kati Wilhelm, Magdalena Neuner, Tora Berger, Ann-Kristin Aafedt Flatland.

Menn

Christoph Sumann, Vincent Jay, Tim Burke, Jakov Fak, Simon Fourcade, Martin Fourcade, Maxim Tchoudov, Evgeny Ustyugov, Simon Eder, Bjørn Ferry, Ole Einar Bjørndalen, Emil Hegle Svendsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har ett spørsmål. Jeg er ikke hjemme når jaktstarten for menn går, men kommer hjem rett etterpå. Er det noen mulighet for meg å se den i sin helhet på internett? Jeg tør knapt å gå inn på en nettavis da, for da ser jeg resultatet med en gang :(

Lenke til kommentar

Hei jeg har ett spørsmål. Jeg er ikke hjemme når jaktstarten for menn går, men kommer hjem rett etterpå. Er det noen mulighet for meg å se den i sin helhet på internett? Jeg tør knapt å gå inn på en nettavis da, for da ser jeg resultatet med en gang :(

Jepp! På nrklol.

Gå inn på www.nrkol.no, og inn på videoer. Så vil nok hele løpet ligge i opptak der, under videospilleren. At du blir spoilet kan jeg ikke garantere, men :hmm:

Lenke til kommentar

oki takk, skal prøve det, men tviler på at jeg klarer å holde blikket unna monsteroverskriftene.

Trikset vil nok være å bare ha spilleren i full skjermmodus og trykke pause og la den stå slik til du kommer hjem. Så kan du styre med spilleren uten å gå innom noen internetsider. Husk å ikke minimer spilleren da, for der er det garantert noen nyheter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...