Latias Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Dette er tråden for søndagens fellesstarter i skiskyting både for kvinner og menn. Etter seiere på både herre- og dameklassen på torsdag, kommer nordmennene til å være på jakt etter flere gull. Tider: 20.00: Menn 22.00: Kvinner Norske deltakere: Kvinner Tora Berger Ann-Kristin Aafedt Flatland Menn Ole Einar Bjørndalen Emil Hegle Svendsen Halvard Hanevold Se opp for: Kvinner Helena Jonsson, Anna Carin Olofsson-Zidek, Andre Henkel, Anastasiya Kuzmina, Marie Dorin, Elena Khrustaleva, Marie Laure Brunet, Kati Wilhelm, Magdalena Neuner, Tora Berger, Ann-Kristin Aafedt Flatland. Menn Christoph Sumann, Vincent Jay, Tim Burke, Jakov Fak, Simon Fourcade, Martin Fourcade, Maxim Tchoudov, Evgeny Ustyugov, Simon Eder, Bjørn Ferry, Ole Einar Bjørndalen, Emil Hegle Svendsen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Gleder meg Heia Emil, Ole Einar, Tora og Ann-Kristin! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Her håper eg på OleGull. Nå er det hans tur. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ja, og Ann Kristin Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Blir spennende. Tipper gull til Bjørndalen, og null medaljer til damene (men håper jo i det lengste selvsagt). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Bjørndalen og Flatland! GOGOGOGO! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ja morsomt om Bjørndalen og Flatland skulle fått OL GULL i dag Men jeg blir ikke lei mei om noen andre norske tar gull heller da. Viktigste er at vi får GULL, så kan vi håpe på f.eks 2 sølv også hehe Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Satser på gull til jenta mi idag! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei jeg har ett spørsmål. Jeg er ikke hjemme når jaktstarten for menn går, men kommer hjem rett etterpå. Er det noen mulighet for meg å se den i sin helhet på internett? Jeg tør knapt å gå inn på en nettavis da, for da ser jeg resultatet med en gang Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei jeg har ett spørsmål. Jeg er ikke hjemme når jaktstarten for menn går, men kommer hjem rett etterpå. Er det noen mulighet for meg å se den i sin helhet på internett? Jeg tør knapt å gå inn på en nettavis da, for da ser jeg resultatet med en gang Jepp! På nrklol. Gå inn på www.nrkol.no, og inn på videoer. Så vil nok hele løpet ligge i opptak der, under videospilleren. At du blir spoilet kan jeg ikke garantere, men Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 oki takk, skal prøve det, men tviler på at jeg klarer å holde blikket unna monsteroverskriftene. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Tror ikke Tora klarer å gjenta suksessen fra tidligere, men det gjør aldeles ingenting. Ho kom som en outsider egentlig. Tror det ligger mer forventningspress på Hagle/Bjørndalen. Endret 21. februar 2010 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Etter gårdagens skuffelse håper jeg på et monsterløp fra både menn og kvinner i dag! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Mine innlegg. Tipper Neuner og Ole tar gullene i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 oki takk, skal prøve det, men tviler på at jeg klarer å holde blikket unna monsteroverskriftene. Trikset vil nok være å bare ha spilleren i full skjermmodus og trykke pause og la den stå slik til du kommer hjem. Så kan du styre med spilleren uten å gå innom noen internetsider. Husk å ikke minimer spilleren da, for der er det garantert noen nyheter Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Evt. bare lagre linken. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes virkelig Ole fortjener gull idag. Blant kvinnene er det åpent, men jeg tror Tora kan gjøre det bra. Er litt redd for de russiske damene, men er ikke helt oppdatert på den fronten, mangen av de er jo utestengt pga doping osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Evt. bare lagre linken. Kommer man direkte til fullskjerm da? Hvis ikke så står dagens resultater rett under spilleren.... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sumann + en random østeuropéer som går sitt livs beste løp druknet i dop Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Evt. bare lagre linken. Kommer man direkte til fullskjerm da? Hvis ikke så står dagens resultater rett under spilleren.... Hos meg må det scrolles ganske langt ned for å se nyhetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå