Gjest anon Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg er gutt, og trener, kroppen begynner å ta form. Brystet ser veldig bra ut når niplene er stive, men når de er vanlige og slappe, så ser jeg nesten mer lubben ut.. Jeg kan se at dette høres og ser veldig rart og feil ut, men bare prøv å ikke tenk på det. Noen tips e.l som kan hjelpe meg med konstant stive nipler? Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) amfetamin ? ...har "sånna" sjøl...dette må du leve med ! Endret 20. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Lol wut? Du kan daske på brystet døgnet rundt. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det heter brystvorter. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 det er ganske kaldt ute, du kan jo gå toppløs hele tiden så holder de seg nok stiv... men du drar nok på deg forkjølelse osv. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Regner med du skjønner at det du opplever er pumpen etter treninga? Alle ønsker å se ut som man gjør når man har pumpen hele tiden, rett og slett fordi musklene ser større og mer velformede ut. Du er bare ikke helt der ennå, når blodsirkulasjonen går til det normale igjen så blir tinga litt slappe igjen. Øk muskelmassen og senk fettprosenten. Dette gjør du ved god, jevn trening over en lengre periode, med et riktig kosthold attåt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå