Lorents Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei! Har skaffa Windows Longhorn... 8) men: er det lurt å legge det inn? det er jo ikkje ferdig utvikla m.m. Og er det så mykje bedre enn windows XP egentlig, anna enn utseende? PS: bur i Steinkjer område, viss nokon vill brenne... PSS: cd'n er ikkje bootable, så ein må oppgradere fra tidligere windows.. på forhånd takk for alle svar.. Lenke til kommentar
Daniel Dalen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Nope. Ferdige windows versjoner anbefales ikke til å bruke til vanlig bruk. Du burde heller gå i butikken å kjøpe deg en Windows XP du. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Enig, gå til butikken å få deg en Win XP pro, ikke home Eller du kan vente et par år til Longhorn kommer (skal vist nok komme om 2 år) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Du burde heller gå i butikken å kjøpe deg en Windows XP du. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg vil tro Longhorn inneholder en del bugs...det er vel ikke ferdig laget, er det? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ferdige windows versjoner anbefales ikke til å bruke til vanlig bruk.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 vet at noen kjører det så det kan virke Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Husker jeg kjørte Xp i slik testverson før, den funket fint den (en stund). Slike versoner har en tendens til å bli "ødelagt" mye fortere enn de ferdige versonene. Jeg mener, det er ikke mange som bruker pcen mye som ikke har formatert pcen mer enn en gang, spesielt ikke de som bruker windows. Som en konklusjon er disse versonene morsomme å prøve, men ikke sats på den hvis du hater å formatere eller ikke har tenkt å bytte på en stund. Lenke til kommentar
Lorents Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Det er ingen testvesjon, det er ein versjon som er "juksa" ut fra microsoft: o------------------- R E L E A S E N O T E S -----------------------------o Lately, general public has been saying that #Betas doesn't have LH, and tons of crap just because others did such a so-so job on their divx video (yo where the heck is the ISO?). Well, you asked for it!! So we did it ~~~ Please note it is still in Alpha stage, so you may experience constant crashes. This release is mainly to fulfill your curiosity as well as showing off our commitment to the public regarding the existence of Windows Longhorn. Now you have the ISO, take it and Enjoy! We will be releasing newer builds as time goes on, so cross your fingers and wait o-------------------------------------------------------------------------------o Har windows xp pro frafør... det fungerer greit det, eller, windows fungerer jo egenleg aldri greit det da.. men, men... Det hadde jo vert morsomt å prøvd da! Men det er jo sikkert ikkje alt som støtter Longhorn, det har jo ikkje komme ut enda... ps: men går det ann å "nedgradere" til windows xp pro igjen? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg tester slikt med VM-Ware, jeg... Finnes ikke dens like. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Det er lite sannsynlig at det er en versjon som er i nærheita av å vere det som endelig kjem om over eit år, så eg hadde ikkje komt til å stole på det! Seier seg sjøl at det er ein del igjen når Longhorn ikkje blir lansert før neste haust tidlegast. Greit nok å teste, men ikkje bruke som hoved os! Køyr W2k eller XP du! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Nei, det er jo ikke å anbefale. Jeg prøvde forresten å installere Win 2003 server på VM-ware igår.. Det fikk jeg neimen ikke til. Noen som har klart det? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Nei, det er jo ikke å anbefale. Jeg prøvde forresten å installere Win 2003 server på VM-ware igår.. Det fikk jeg neimen ikke til. Noen som har klart det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå