aleksander_sk Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 På gametrailers.com er det en eller flere idioter som driver og avslører hvem som er morderen i spillet. Så hvis dere bruker GT en del, så for all del ikke les kommentarfeltene. Håper dere slipper å få dette spillet spoilet på samme måten som meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har du spillt gjennom spillet og fått bekreftet at dette faktisk er en avgjørende spoiler? Ettersom spillet kommer først på Mandag, så tviler jeg på det og mistenker at det heller er ment som en liten teaser. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Det er vel ikke utrolig om noen har fått tak i spillet tidlig, men nei jeg har ikke fått dette bekreftet. Vil ikke grave dypere inn i saken og skape mer skade enn det som alt KAN ha vært gjort. Og forresten, å skrive ORIGAMI KILLER = XXXXXXXXXXX ganger 20 i et kommentarfelt er en sinnsykt dårlig teaser. I allefall syns jeg det. Endret 20. februar 2010 av aleksander_sk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Oh. Jeg som leste feil (skylder på sen kveld kombinert med akkurat kommet hjem fra jobb). Jeg trodde du mente det slik at GT spoilet det i reviewen av spillet. Ja slikt er kjipt og idioter finnes desverre over alt på nettet. En god grunn til at jeg aldri leser slike kommentarer til reviews. Endret 20. februar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
jatta Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Spillet kom for noen dager siden i Japan, så er nok endel som har spilt igjennom det en gang vil jeg tru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå