Sk0rpio Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei! Jeg har en Acer Aspire 5930g bærbar pc, og når jeg var hos en kompis i kveld, så skulle jeg restarte pcen, og så fikk jeg opp dette ved oppstarten : Smart failure predicted on hard disk 0 : WDC WD3200BEVT-222CT0-(PM) Hva betyr det? takker for svar! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Etter et kjapt googlesøk kom jeg over denne. Endret 20. februar 2010 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det betyr at jeg virkelig håper du har tatt BACKUP av alle viktige filer på denne harddisken. En S.M.A.R.T. feil betyr som regel at harddisken er ødelagt, i dette tilfellet så ser det ut som verdiene på hd'ene dine har forandret seg såpass at software / bios nå spår at hd'en kan ta kvelden snart. Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Hei! Okay. Da tar jeg backup og sånt. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå