Qumad Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Håper at Dere kan få tilbake slik at innleggsikonet vises i forumoversikten. Dette er ett informasjons ikon og funksjonen faller helt i fisk når ikonet ikke vises i oversikten over poster. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg for min del ser ikke poenget med uttrykksikonet ved trådtittel i forumoversikt. Synes det er flott at den er borte da det ser mer ryddig og stilrent ut. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Selv bruker jeg Innleggsikonene som informasjons-ikoner. Muligens det heller burde ryddes litt opp i alternative ikoner og heller sørget for at det ikke var for mange smileys og heller litt flere info ikoner. Hvis det ikke skal vises i oversikten så kan det likegodt fjernes helt, da har det ingen funksjon. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=61 Vi fortsetter der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg