Gjest Type Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei, for en stund tilbake så jeg en dame slå sin funksjonhemmede sønn inne på en matbutikk. Siden dette er inne på en overvåket butikk. Så skal det vel ikke være noe problem å gå igjennom overvåkingskameraene parallelt med kortautomatene for å finne ut hvem det er. Men jeg lurer på hvordan jeg skal få gjort dette, og hvor lenge opptakene oppbevares. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Slikt burde gjøres fortest mulig. Ring 02800 og forklar saken din, så tar de seg av resten Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har hørt at hvis opptakene er over en uke gamle, så har de ikke lov til å bruke det som bevis Lenke til kommentar
tNy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det kan ikke stemme. Har selv blitt dømt utifra overvåkningskamera og det var 1,5 år etter. Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvor seriøst var slaget? Var det hardt nok til at barnet tok skade av det, eller var det mer et dask? Og hvor gammel vil du anslå sønnen er? Men som sagt tidligere, si i fra fortest mulig. Er ingen grunn til ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå