Runar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, har gjort det nå, men fortsatt en blank side. :? Hva har du gjort? Skriver du ut feilsøkingsinformasjon på tilfeldige steder i koden din, eller har du skrudd på feilmeldinger (error reporting)? Prøv følgende, i toppen av koden din eller den første filen du inkluderer: ini_set( 'error_reporting', E_ALL ); ini_set( 'display_errors', 'yes' ); Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Takk, skal teste dette nå. Hvis det ikke går så legger jeg ut scriptet. Warning: include(_include-config.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/pem/vhosts/100633/webspace/httpdocs/funksjoner/signup.php on line 4 Warning: include(_include-config.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/pem/vhosts/100633/webspace/httpdocs/funksjoner/signup.php on line 4 Warning: include(): Failed opening '_include-config.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes') in /usr/local/pem/vhosts/100633/webspace/httpdocs/funksjoner/signup.php on line 4 Fatal error: Call to undefined function check_login() in /usr/local/pem/vhosts/100633/webspace/httpdocs/funksjoner/signup.php on line 5 Der har dere erroren. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 I følge innlegg nummer tre i denne tråden(som for øvrig er ditt) så skal den feilmeldingen der(som du også postet i starten) være løst. Eg vil påstå at innlegg nummer 2(som er mitt) bør gi deg såpass mye hjelp at du klarer å løse problemet selv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Leser du feilmeldingene dine før du ber om hjelp? Sier ikke dette deg noe? Warning: include(_include-config.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/pem/vhosts/100633/webspace/httpdocs/funksjoner/signup.php on line 4 Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Ahh, sry. Jeg leste nøye gjennom, men include-config er jo ikke noe spesielt feil med. Kan legge den ut. =) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Som Runar sa, les feilmeldingene før du ber om hjelp. Det er ikke filen _include-config.php det er noe feil med, det er signup.php. Og her kommer et fantastisk tips: Du prøver å inkludere filen _include-config.php på linje 4 i signup.php, men PHP klarer ikke å finne _include-config.php. Ringer det noen bjelle? Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Som Runar sa, les feilmeldingene før du ber om hjelp. Det er ikke filen _include-config.php det er noe feil med, det er signup.php. Og her kommer et fantastisk tips: Du prøver å inkludere filen _include-config.php på linje 4 i signup.php, men PHP klarer ikke å finne _include-config.php. Ringer det noen bjelle? Hee, ja xD Kanskje ikke rart når jeg hadde den i en annen mappe.. så dum jeg er Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Sånn da har jeg fiksa problemene. include-config.php fungerer som den skal nå. Problemet er at nå vil ikke logg inn siden eller andre linker som er inkludert til include-config vise seg. www.mafianor.org/funksjoner/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg blir fortsatt dårlig av koden din. Du bør lære deg avansert (for ikke å si grunnleggende) HTML og CSS før du begir deg ut på et slikt prosjekt. Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg kan jo alt innen CSS nesten, og en del HTML. Har bare ikke utytta det i scriptingen. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor registrer deg (signup.php) ikke fungerer :? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Når du bruker , og plasserer og før DOCTYPE, da er du enten lat eller så lyver du når du sier du kan alt innen CSS og en del innen HTML. For siste gang: Hvis du vil ha svar på phprelaterte spørsmål eller hjelp med å løse lignende problemer må du nesten vise oss koden din. Du trenger ikke være redd for at noen skal stjele den, da det finnes ferdige mafiaspill av langt høyere kvalitet tilgjengelig på nettet. Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg kan jo alt innen CSS nesten, og en del HTML. Har bare ikke utytta det i scriptingen. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor registrer deg (signup.php) ikke fungerer :? Hahah, jeg LO Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da kommenterer du ut hele skriptet og skriver noe ut på toppen. Så flytter du deg nedigjennom koden til du finner punktet der ting slutter å virke. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg kan jo alt innen CSS nesten, og en del HTML. Har bare ikke utytta det i scriptingen. Du kan CSS akkurat som en 7-åring hadde bestått norsk-eksamen fordi han hadde lært alfabetet. Tilsvarende med HTML-kunnskapen din. Stygt sagt av meg ja, men tror du har godt av det når du kommer med en sånn avvisende holding og en bortforklaring som har null troverdighet. Den typen jeg-er-flink-uttalelser viser bare at du kan så lite at du ikke engang vet hvor mye det er å kunne. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg kan jo alt innen CSS nesten, og en del HTML. Har bare ikke utytta det i scriptingen. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor registrer deg (signup.php) ikke fungerer :? Kjekt å kunne PHP og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå