steinhun Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg skal bruke headphones for det meste, men skal og koble til forsterker med surround. Jeg så på disse fra Komplett.no: Soundblaster 5.1 Digital og Hercules Gamesurround Fortissimo III 7.1. Hvilke av disse bør jeg satse på å kjøpe? Eventuelle andre forslag. Takk for innspill. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Legg i litt mer og kjøp SoundBlaster Audigy 2. Koster bare kr. 711 hos PCutstyr.no (Bulk) http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=13110 Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hva med dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Det er et bra kort altså? Jeg får vel kjøpe det da. Det har kommet ekkel knitring fra mitt gamle Soundblaster Digital 4.1. Trodde det var driveren og prøvde å oppdatere men fungerte ikke. Regner med å kjøpe nytt. Lyden blir bare verre og verre. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Audigy2 gir absolutt best lydkvalitet i sin klasse. Lenke til kommentar
Daniel Dalen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det noe Creative kan så er det å lage lydkort. Jeg ville definetift gått for et live kort. Utulig bra lyd i de korta. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 http://www.hardware.no/tester/lyd/budsjett...2003/index.html Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Tror jeg har eid og brukt omtrent alt Creative har laget, men også kort fra andre produsenter. MIDI- delen i SB- kortene kan man si mye om, også en del negativt... I forhold til prisen er både audigy og audigy2 meget bra på avspilling og innspilling av wav og mp3- filer. Det er litt mindre støy på 2- kortet, men ikke mye. Forskjellen mellom det kortet du har nå og et A2- kort er kjempestor! Det kortet du har er dårlig. Det finnes mange andre kort til samme pris (150-) som er mye bedre. Jeg tror du blir fornøyd med et A2- kort, i hvertfall hvis synth- delen er uviktig. Hvis du må ha skikkeligi synth, foreslår jeg at du velger helt andre løsninger, og til en helt annen pris.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Er det noe Creative kan så er det å lage lydkort. Jeg ville definetift gått for et live kort. Utulig bra lyd i de korta. Live lydkort nope? Men dette creative soundblaster audigy player(kr591). Live lyd kortene er gammle og kan ikke sammenlingnes med audigy kortene på lydkvaliteten. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hadde de enda greid å lage brukbare drivere til de kortene de lager. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå