Gå til innhold

Hvilket lydkort skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et bra kort altså? Jeg får vel kjøpe det da. Det har kommet ekkel knitring fra mitt gamle Soundblaster Digital 4.1. Trodde det var driveren og prøvde å oppdatere men fungerte ikke. Regner med å kjøpe nytt. Lyden blir bare verre og verre.

Lenke til kommentar

Tror jeg har eid og brukt omtrent alt Creative har laget, men også kort fra andre produsenter. MIDI- delen i SB- kortene kan man si mye om, også en del negativt...

I forhold til prisen er både audigy og audigy2 meget bra på avspilling og innspilling av wav og mp3- filer. Det er litt mindre støy på 2- kortet, men ikke mye.

Forskjellen mellom det kortet du har nå og et A2- kort er kjempestor! Det kortet du har er dårlig. Det finnes mange andre kort til samme pris (150-) som er mye bedre.

Jeg tror du blir fornøyd med et A2- kort, i hvertfall hvis synth- delen er uviktig. Hvis du må ha skikkeligi synth, foreslår jeg at du velger helt andre løsninger, og til en helt annen pris..

Lenke til kommentar
Er det noe Creative kan så er det å lage lydkort. Jeg ville definetift gått for et live kort. Utulig bra lyd i de korta.
Live lydkort nope? Men dette creative soundblaster audigy player(kr591). Live lyd kortene er gammle og kan ikke sammenlingnes med audigy kortene på lydkvaliteten.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...