Gå til innhold

Gjennoppretting av filer (spill)


Anbefalte innlegg

Ok, tidligere i dag gjorde jeg en at mitt livs største tabber. Jeg skulle slette et spill, så fant jeg en bat fil som hadde uninst i navnet. Denne kjørte jeg. Det stod "Uninstalling.." i lengre tid. Da jeg var ferdig skulle jeg sjekke at spillet var borte. Det var det. Men, det var også mine 10-20 andre spill..

 

Kjørte Recuva, fant 51,6GB spill-filer. Gjennopprettet, men fikk bare ca 100000 filer i en mappe. Det hjelper meg lite. Noen som har gode tips? Blir lei om jeg må legge inn spillene på nytt..

 

OG, viktigst: Hvor er save-filer til disse spillene?

 

Alien vs Predator

BFBC2 (kanskje online?)

stalker shadow of chernobyl

Halo

Mass Effect 2

 

Cod4 tok jeg backup av i går, så det går bra.

 

Haster litt, men egentlig allerede for sent da denne kvelden var reservert til spilling.. noe det ble lite av. Blir vel Xbox 360..

 

Pokker, ble helt deprimert nå.. skulle egentlig spille cod4 match "finner ikke iw3mp.exe"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du kjørte recovery programmet ditt, restora du til den disken der du slettet filene? Hvis ja, så kan du ha ødelagt muligheten til å få tilbake filene.

 

Skal man restore slettet data, må man alltid gjøre det til en annen disk (ikke partisjon) for best resultat.

 

Jeg bruker R-studio til slikt, og den legger filene tilbake til sine opprinnelige mapper om du vil det, eller i en temp folder, men i riktige mapper der.

Altså: c:\temp\spill A og C:\temp\spill B f.eks.

 

Noen spill lagrer savinger under mine dokumenter, bør jo sjekkes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...