iRobot Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Min kjære malawiciklide som blir så vanvittig redd når han ser mullah krekar på TV :!: Endret 20. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nå var jeg ikke så stor fan av tittelen, men det er skjeldent relevant til hvordan bildet faktisk er. Jeg synes du har truffet veldig bra her. Å ta bilde av fisk syntes jeg alltid var et tidkrevende og "vanskelig" arbeid, så jeg synes du har gjort en god jobb her. Den svarte bakgrunnen skjuler at dette er i et akvarium og fargene på fisken er veldig flotte, samt at det framstår som skarpt. Tror kanskje valget av bildeformat kanskje ikke var like kledelig. Tror faktisk at standard 4:3 hadde gjort seg best. =) Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Takk for flott tilbakemelding Egil ! Enig om dette med tittelen, og til dels på dette skala/utsnitt. Jeg er tilhenger av at "den som ser" selv kan bestemme tittel egentlig. Ser også i ettertid at jeg ville dratt fisken pittelitt mer mot midten av bildet. Skikkelig vanskelig å få skarpe skudd av denne aktive rakkaren, og er kjempefornøyd med at jeg fikk et blinkskudd av når den "gjesper" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå