UrgeLoL Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Sitter å ser etter en kjøler for å erstatte standard amd kjøleren. Kriteriene mine er: Vanlig sokkelfesting, ønsker ikke å måtte demontere hovedkortet for å innstallere viften. Ønsker at viften kjøler bra, uten å få ett irriterende støynivå. Kjører i dag 955 cpuen på 3,6ghz uten alt for mye varme, så håpet var med en bedre kjøler å kunne nå 3,8. Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 NorthQ 3590 Siberian Tiger II CPU Kjøler Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) NorthQ 3590 Siberian Tiger II CPU Kjøler Må si meg helt enig i Danny her, vi kjørte en q6600 2.4gz stabilt på 3.6ghz med denne. Litt kronglete å montere på PE-5 kortet, det gikk med en time der. Eneste jeg har å utsette på kjøleren er at den ikke kan modifiseres til å kjøle GPU/NB etc etc. Vil tro du lett passerer 4ghz med denne og upper volten til rundt 1.43-45. Endret 28. februar 2010 av RoXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå