Gå til innhold

Rane en bank?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt my OFF topic på slutten her. Uansett benytter jeg anledningen til å stille et spørsmål jeg har stilt før. Er det noen der ute, som er inne i et et mod/game miljø? eller har peiling, Kunne trengt et bankran right now!!!

EDIT: Anyone? :innocent:

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve arma 2. Der har de noe som heter Chernarus Life, der kan man rane banken hehe :p Noen er politi og noen er sivile, veldig artig. Og om du finner noen du samarbeider bra med kan dere planlegge på hvilken måte du vil rane banken. Til fots, med helikopter eller med bil. Du har veldig stor frihet der.

OBS. Jeg snakker om en MOD altså, så det er ikke de opprinnelige utviklerene som har laget det. Men du trenger ikke installere noe ekstra for å kunne spille denne modden. Og det er veldig bra laget.

EDIT: Du kan kun spille det i multiplayer.

Om noen har spillet og ikke har funnet eller prøvd chernarus life: Gå inn på Team Missions eller hva det nå heter i Filters. Så finner du noen servere som kjører chernarus life.

Endret av S-Immy
Lenke til kommentar

Vil bare supplere på det Jimmy sier med at det er enda flere GTA aktige online RPG oppdrag til Arma 1 og 2. Mye morsomt å underholde seg med.

Fant ingen gode filmer med rpg bankran på youtube, så vi får nøye oss med at en stakkars sivil blir ranet istedet: :!:

http://www.youtube.com/watch?v=LLzgWgoFSDg

Fra Arma 1 så grafikken er ikke så flashy som i Arma 2.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Hva mener du med nivået?

Jeg og en kompis hadde en egen chernarus server en stund. :ermm:

jeg mener hvor mange er det egentlig som benytter seg av private servers :) ?

På den måten jeg spiller det. Med kun å ha selve arma 2 spillet. Og gå inn på team mission på filter. Så er det ikke særlig mange servere, du kan regne med 4 forskjellige servere. Den ene er russisk og stappet full av russere så du kommer ikke langt med engelsk i den serveren.

Det er også den russiske serveren som vanligvis har mest spillere.

Endret av S-Immy
Lenke til kommentar

Hehe okey da blir mitt andre bankran utført @ Arma 2 i guess.(mens jeg fortsatt venter på et spill dedikert til bankran. sånn som HEI$t var)

Evig fun at Arma 2 blir nevnte både her i en kriminell tråd, og i en tråd hvor en fyr var på jakt etter et politispill ;D

Edit: Grove skrivefeil.

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

The Clue er spillet for deg. Det er GAMMELT, men her får du planlagt ran av kiosker, museer, banker, butikker etc. Er ufattelig morsomt. Noen år siden jeg spillte det sist nå dog...

yes :) jeg har nevnt det tidligere i denne tråden. Nevnte vel aldri at jeg spilte det though. Du burde teste oppfølgeren "The sting" Samme greia bare litt updated :D er fra 2000. Hvis jeg ikke husker helt feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...