Gå til innhold

Rane en bank?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ikke være et type tyccon spill?

Husker før da jeg var helt hekta på disse.

Beertycoon (Bygge ditt eget bryggeri modernt eller klassisk)

Coffe Tycoon (Lage kaffe tjene penger mekke ingredienser)

Bus Tycoon

Og mange mange fler

Jeg var også en tycoon addict i mine "yngre" dager (fortsatt pretty young)

Så hvis du vet om "Bank Robber Tycoon" kom med det. Ikke akkurat det jeg er ladd for, men it's a start?

Ellers vil jeg legge til at jeg syns det er kjipt at Hei$t ikke ble noe av. For utviklerene bak Hei$t var virkelig inne på noe :/

Lenke til kommentar

Mulig jeg er helt på jordet her nå, men søk i arkivet til gamer.no etter en utvikler som ble lagt ned. Mener å ha lest noe om ett slikt spill der.

give it a try :)

jeg fant ingenting :/ vel og merke var jeg i halvsøvne når jeg leste meg gjennom 76 sider eller noe. Men men satser på at du kommer på det en random dag ;D

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

Du finner nå også et bank ran i GTA IV...

Nå tror jeg han vil ha et spill dedikert til ranet. Feks du setter opp en plan, kjøper eksplosiver, leier speider, briber snuten osv.

Men funnet et spill til å tilfredstille bank ranke fetisjen din?

Du har forklaringen på hva jeg er ute etter ja ;D . The sting er vel det nermeste jeg har kommet, men dette falt ikke i smak. Stadig enslig og på leting.

Det holder ikke med ett oppdrag i et stort spill liksom :O

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

Skulle bare snudd om Rainbow Six: Vegas konseptet slik at du var ranere istedenfor Rainbow-teamet. Gode kontroller og bra taktisk oversiktelig.

Yeah :D folk her inne har mange syke ideer. Tenk om vi hadde samlet et team og gjennomført en :D?

Q: Noen som vet om det er mulig å få tak i Hei$t selv om det aldri ble lansert ;D ?

Lenke til kommentar

Skulle bare snudd om Rainbow Six: Vegas konseptet slik at du var ranere istedenfor Rainbow-teamet. Gode kontroller og bra taktisk oversiktelig.

I så fall ville jeg heller brukt Rainbow Six: Raven Shield. Det er mye mer planlegging bak mission, kan velge opptil 4 lag med opptil 4 personer per lag, lage ruter disse skal gå, med gocode alpha, bravo, charlie (slik at lagene pauser før en dør for eksempel, og alle angriper et mål samtidig på din kommando).

Raven Shield har allerede et bank-mission i spillet, kalt banking house. Du kan jo late som du er en bankraner (om fantasien strekker til), og alle tangos er vakter i banken. Eventuelt modde missionet til å innebære bankran. Stikk inn på RVSgaming.com, der er det en kar som heter twilight, som har laget en mod som gjør spillet om til et rollespill omtrent, der du er leiemorder, og tjener penger på å drepe tangos, og kan bruke pengene til å kjøpe våpen og utstyr. Kan jo hende han finner ideen såpass interessant at han implementerer noe av det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...