Gå til innhold

Rane en bank?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft Bank Robber Simulator er veldig bra. Bare tuller:P Tror ikke det eksisterer et spill dedikert til slikt, kan ikke være veldig kjent iallefall. Og hvorfor er dette av interesse? :p Har du noen urene ugler i posen?

har det ass :/ mitt forige ran gikk rett i vasken. Så tenkte jeg skulle bruke taktikken "klikk og lær" denne gangen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Microsoft Bank Robber Simulator er veldig bra. Bare tuller:P Tror ikke det eksisterer et spill dedikert til slikt, kan ikke være veldig kjent iallefall. Og hvorfor er dette av interesse? :p Har du noen urene ugler i posen?

har det ass :/ mitt forige ran gikk rett i vasken. Så tenkte jeg skulle bruke taktikken "klikk og lær" denne gangen.

Hahaha :- D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Skulle vært et sånt Olsen Banden spill med skikkelig grafikk. Og at man kunne legge egne planer slik som på filmene. Ville vært helmaks

Lenke til kommentar

Aldri hørt om et slikt spill, men håper det fins får det hørtes artig ut x)

Btw, ikke missforstå at jeg syns det hørtes artig ut...

ja det hadde gjort susen, med et sånt spill. Sykt at det ikke finnes noe annet enn The Clue for amiga og pc.

Noen dager etter posten, har jeg blitt litt mer ladd for et skikkelig hardcore robbery game. Syk idè, var en person som nevnte Heist?

dette finner jeg ikke noe sted. En annen person sa at det var kansellert. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Til slutt vil jeg si at jeg likte tanken til Bloodwake: Microsoft Bank Robber Simulator. Det hadde virkelig blitt en stor suksess. Hvem kunne ikke tenkt seg, å rane en bank bak skjermen?

Endret av Rulator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

du får lage ett. men mistenker ikke alle vil ta det like godt imot :green:

Tror faktisk bare noen crazy personer i dette samfunnet, som tror man blir mad påvirket av spill. Ville sagt NEI til dette. Personlig liker jeg ikke de folkene, med den tanken i hodet.

Edit: Legger ved link til The clue @ wiki. Finnes også en oppfølger fra 2001 med navnet The Sting. Har ikke rekket å sjekket dette ut selv enda, men det er en start :( forhåpentligvis leser Bill Gates denne tråden og driter i Windows 8. Den nye satsingen må bli Microsoft Bank Robber Simulator!

Edit2: har så mye på hjertet at jeg glemte linken. Her kommer den hvertfall: The Clue!

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

Mulig jeg er helt på jordet her nå, men søk i arkivet til gamer.no etter en utvikler som ble lagt ned. Mener å ha lest noe om ett slikt spill der.

give it a try :)

Thanks man. Hørt om spillet Heist! forresten? lurer på om det er du det kanskje tenker på?

Dette kom vel aldri ut?

Du har jo Kane and Lynx Eller noe sånt. xD

2 Gerninger på rømmen... Tror det er i Mission 4 at du skal rane en bank. : D

Yes, dette har jeg gjennomført. Men som nevnt tidligere er jeg ute etter noe litt mer dedikert. Til nettop det å rane en bank :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...