DiNozzo Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Heisann Da er tiden kommet for at 10.klassinger (altså meg) skal søke på videregående skole. I forbindelse med dette skal jeg flytte på hybel, og er nysgjerrig på hvordan en hybel ser ut. Skjønner jo selv at det varierer, men lurer på hvordan deres hybel ser ut :-D Da får vi som skal flytte på hybel se hvordan de ser ut! - Hvordan ser din hybel ut? (Bilder) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Finnes allerede en slik tråd. Søk. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Finnes allerede en slik tråd. Søk. Jeg har søkt, og har ikke funnet noen slik tråd. Kanskje du kunne funnet den fram siden du vet det finnes en fra før? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705 Dette har utviklet seg til å bli en meget tilsvarende tråd som denne, og du var jo ute etter bilder so dig in . Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg