Goody Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hellu :smile: Noen her på forumet som vet om T610 prismessig vil ligge på det nivået webshopene opererer med nå? Altså fra 3398,- og oppover. Eller vil den stige eventuelt synke? Hvis noen har kunnskap om dette vil jeg gjerne høre :smile: Bestemmer jeg meg for T610 gidder jeg ikke å spekulere for mye på pris, men det hadde vært artig å visst! På forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Tror prisen vil holde seg ca der butikkene ligger på nå hvertfall noen mnd etter lansering. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 For å si det sånn: Prisen synker ihvertfall ikke med det første! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hos telebutikken.no kan du få den me abb. for 2400. Selges den billigere med Young Talk noen plass? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 jepp, hos siba selger de den billigere, tror de kommer til å selge dem med young talk for 1990 kr, men jeg ække sikker, uten abb for 3400 kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Det var billig! Men de selger den bare med tele2 til den prise. Jeg så ikke noe andre abb :-? Så hvor er den billigst med Young Talk? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 det så jeg ikke, men jeg bor 5 min unna siba, så jeg kan skjekke det idag eller imorra vis ejg får tid.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå