Gjest gutt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei. Vi har datet i 2 månder. Og ble sammen for noen dager siden. Bare for å gjør en historie kort. På valatinsdagen var hun hos meg og det ble film etterfulgt med hot sex. Jeg sa at jeg elsket hun under akten og hun sa det samme til meg. 2 dager seinere, altså tirsdag får jeg en meldning av hun "er vi sammen nå? elsker deg gutten min" der jeg skriver tilbake at "ja, vi er sammen jenta mi". Men nå har jeg blitt litt usikker på ting, altså. Jeg oppdaterte statusen min på facebook til å være i et forhold, det har hun ikke gjort (hun har dog vært innpå facebook flere ganger etter vi ble sammen) og jeg tror ikke at hun har sagt til noen venner at vi ble sammen. Er det bare jeg som føler at det er merkelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er ikke noe vits å ta dette på et forum.. du får heller spørre dama da vettu.. Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Joda forsåvidt. Men synes bare at det er litt rart å spørre om hvorfor hun ikke oppdaterer statusen eller sier det til venniner. Blir akkuratt som hun er flau over meg. Men får se hvordan det går videre om noen dager. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kan hende hun har slekt/foreldre som venner på profilen sin. Og hun vil kanskje si at hun har funnet seg noen enn at facebook gjør det. Hvis du skjønner. Men hvis du synes det er så viktig er det like greit å spørre henne. Eller du kan skrive at du er i et forhold med henne på face (for at det skal funke så må hun akseptere, eller tar jeg feil der?) Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 det er vel det han har gjort. For at man skal stå oppført i et forhold på facebook, så må begge parter "Godta" for at en / begge skal stå oppført som i et forhold. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Feil, Panda. Man kan oppføre seg selv som "In a Relationship" uten at det nevnes hvem. Hvis vedkommende derimot skriver inn navnet til en person må andre part godta. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 veldig veldig sant, det tenkte jeg ikke noe over. Alltid trodd at man må stå med en annen sitt navn, men gir jo mening at man bare skriver status Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Her har du bare overanalysert. Det kan være millioner av grunner til at hun ikke har oppdatert statusen sin, så det skal du ikke legge for mye i. Ta heller utgangspunkt i den meldingen du fikk, for den sier alt du trenger å vite. Og gratulerer med kvinnfolk! Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Der har hun oppdatert statusen sin lol Ble litt happy når jeg kom innpå facebook Nå gutta får dere nøye dere med en dame mindre her i verden Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) det ble bare TULL på posten her Endret 22. februar 2010 av AttHack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå