Gå til innhold

Spill som ligner Torchlight?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Conquer Monsters of Legend - Battle horrific monsters and mythical beasts in a story-driven campaign that will determine the fate of all existence.

Highly Customizable Characters - Build and customize your characters with 28 classes and over 1000 pieces of unique and legendary items to create the ultimate champion. 112% sikkert at det er gear.

Lenke til kommentar

Conquer Monsters of Legend - Battle horrific monsters and mythical beasts in a story-driven campaign that will determine the fate of all existence.

Highly Customizable Characters - Build and customize your characters with 28 classes and over 1000 pieces of unique and legendary items to create the ultimate champion. 112% sikkert at det er gear.

112% sikkert at spillet heter Conquer Monsters of Legend? Får jeg finner det ikke et spill med det navnet, finner kun Conquer Online hvis det ikke er dette spillet du mener da ;)

Men en link til spillet?

Lenke til kommentar

Haha nei nei. Dette sto under "About the Game" på Steamstore, Skulle bare vise at det var gear og bosser slik du spurte om, Skulle kanskje skrevet det :p

Edit: Titan Quest jeg snakker om forresten.

Ja, nå kjenner jeg meg litt mer igjen xD hoho ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...