Lommebok Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) hey Noen som vet om spill som er ganske likt Torchlight eller i denne sjangeren? PS: Vet allerede om Diablo Endret 23. februar 2010 av GeneN Lenke til kommentar
Gal_Anonym Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg likte veldig Two Worlds. Har du prøvd det? Det er egentlig i 3D med tredje person kamera, men det er fortsatt en veldig god hack&slash. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Titan Quest. Finner demo på Steam. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Titan Quest. Finner demo på Steam. Jeg regner med at jeg kan utforske verdenen der, skaffe gear å ta bosser og slikt der? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Conquer Monsters of Legend - Battle horrific monsters and mythical beasts in a story-driven campaign that will determine the fate of all existence. Highly Customizable Characters - Build and customize your characters with 28 classes and over 1000 pieces of unique and legendary items to create the ultimate champion. 112% sikkert at det er gear. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Titan Quest. Finner demo på Steam. Kjøpte spillet og utrolig fornøyd.. TakK! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Conquer Monsters of Legend - Battle horrific monsters and mythical beasts in a story-driven campaign that will determine the fate of all existence. Highly Customizable Characters - Build and customize your characters with 28 classes and over 1000 pieces of unique and legendary items to create the ultimate champion. 112% sikkert at det er gear. 112% sikkert at spillet heter Conquer Monsters of Legend? Får jeg finner det ikke et spill med det navnet, finner kun Conquer Online hvis det ikke er dette spillet du mener da Men en link til spillet? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Haha nei nei. Dette sto under "About the Game" på Steamstore, Skulle bare vise at det var gear og bosser slik du spurte om, Skulle kanskje skrevet det Edit: Titan Quest jeg snakker om forresten. Endret 21. februar 2010 av Gunpig Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Haha nei nei. Dette sto under "About the Game" på Steamstore, Skulle bare vise at det var gear og bosser slik du spurte om, Skulle kanskje skrevet det Edit: Titan Quest jeg snakker om forresten. Ja, nå kjenner jeg meg litt mer igjen xD hoho ^^ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 hry Noen som vet om spill som er ganske likt Torchlight eller i denne sjangeren? PS: Vet allerede om Diablo Dungeon Siege. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sacred! Likte det første best, men så har jeg ikke fått spilt 2ern så mye enda. Men det første likte jeg veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå