trygvoki Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Hei, Får følgende feilmelding hver gang jeg åpner firefox: Så får jeg denne feilmeldingen når jeg skal logge inn, samme om det er facebook eller gmail: (Det skjer også ved flere anledninger, som f.eks ved "forhåndsvis" på denne siden, men husker ikke alle de forskjellige tilfellene hvor det skjer) Ser at det er JavaScript-Program feilmelding, men har ikke funnet noen løsning ut ifra det.. Har prøvd følgende: - Reinstallert Firefox - Spørt Kollegaer - Ryddet i regedit - Slått av "Java Console" i FF utvidelser - Googlet Har ikke prøvd følgende: - Kjørt Ccleaner - Installert Windows på nytt - Googlet nok.. Noen som har opplevd dette, og kanskje sitter med en løsning? På forhånd takk! Edit: Problemet er nå løst. Jeg avinstallerte Password Manager XP, og installerte det på nytt, men huket vekk alt som heter "Internet browser integration", og vips så er de rare feilmeldingene borte. Endret 1. mars 2010 av trygvoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå