objorkum Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Må man ha den patchen på GTA Vice City til Windows XP som man må ha på GTA 3? Eller slipper man det i VC? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Tok meg 30 sek og finde ut Det eneste du trenger er Xp service pack 1. Siden er ivertfall www.rockstargames.com/vicecity/ Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Problemet er at her i huset har vi to pcer med Windows XP og en CD key... Den ene er cracka (min). Så SP1 sjekker jo om man har en cracket versjon og stenger da windows... Hvor stod et at jeg trengte SP1 forresten? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har ikke SP1, men Vice City funker fjell hos meg i XP Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ingen problemer her heller! Hvor i all verden har du fått for deg at man må ha SP1? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er vel bare ved en kombinasjon av XP og GeForce-kort at man må ha SP1 eller en liten patch til XP. Var i alle fall slik på GTA3. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Problemet er at her i huset har vi to pcer med Windows XP og en CD key... Den ene er cracka (min). Så SP1 sjekker jo om man har en cracket versjon og stenger da windows... Hvor stod et at jeg trengte SP1 forresten? Ja, SP1 sjekker om du har en cracket versjon, men dette kan omgås. Mer enn dette sier jeg ikke, siden jeg er allergisk mot utestengelse Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Nei, du trenger ikke sp1 eller no form for patch for å spille vc i xp. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Ok bra for man trenger en patch for GTA 3 til WinXP. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vis du leser bak på esken står det det. Mulig jeg tok feil :oops: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ok bra for man trenger en patch for GTA 3 til WinXP. Jeg spiller GTA III i WinXP uten problemer. Jeg har lagt inn GTA III v1.1, men det fungerte helt fint også før jeg la inn patchen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vis du leser bak på esken står det det. Mulig jeg tok feil :oops: Dette er fra Readme.txt filen til Vice City Supported Operating Systems are: Windows 98 Windows 98 Second Edition Windows Millennium Windows 2000 Professional (Workstation) plus Service Pack 3 Windows XP (Home and Professional) plus Service Pack 1 The following operating systems are NOT supported: Windows 95 (any version) Windows NT (any version) Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Vice City Funker helt fint uten noe SP1 her.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ok bra for man trenger en patch for GTA 3 til WinXP. Spiller GTA 3 uten noen som helst patch i win xp jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå