Rhythm Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Amped 3 er lett å fikse 1000 på. Historien og en liten tur i hver av bakkene er nok til ca 800 poeng, og det er veldig fort gjort. 2 achievements som tar litt tid (medalje og gull på alt), men det krever ikke mye trening. Det er også billig og kult, men det er noen år gammelt, så kanskje ikke så lett å få tak i lenger. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Return of Matt Hazzard har noen enkle achivements. "Press Start". Ding! Achivement.... Lenke til kommentar
larss 2 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 simpsons the game, press start, pliiing achivment Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Haha, ja den achievementen har jeg Press START to Play - 5 Easiest achievement...ever Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Omg, click me! Totally! Dude, do iiiiit! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen anbefaelser om spill fra Xbox marcedplace?? Her er en liste over XBLA-spill som er lette (og litt lenger nede, veldig vanskelige): http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=124733 Enjoy! Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 http://www.easyxbox360achievements.com/features/130-get-10k-in-ten-hours Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Anbefaler Worms (det første), Cloning Clyde og Prince of Persia på marketplace for achievements. Knallspill alle tre, og enkle 200/200. Man må jo kose seg når man skaffer achievements og. Sliter skikkelig med Street Fighter og UMK3. Bah! Skulle aldri kjøpt dei, men så er det jo kjekt å denge kompisa i dei. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Kjøper dere spill for og få gamerpoints? Hva tjener man på det? Status? Skulle være smil, ikke latterkrampe, følte meg slem Endret 10. mars 2010 av -Perry- Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kjøper dere spill for og få gamerpoints? Hva tjener man på det? Status? :!: Det er en hobby, rett og slett. Akkurat som noen samler på frimerker, samler jeg på achievements. Noen liker å fiske, og bruker masse penger på det, jeg liker å spille (og mye annet så klart), og bruker pengene mine på dét. Jeg får stadig vekk kommentarer fra andre spillere som sier de er imponert over gamerscoren min, så ja, du kan si det gir en viss status, men det er ikke derfor jeg gjør det Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe, daså. For min del prøver jeg og nyte spillet,så har sikkert ikke mer en 3-4k Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 For min del prøver jeg og nyte spillet,så har sikkert ikke mer en 3-4k Det er ingen gitt sammenheng mellom de to tingene. Jeg også nyter spillene, og jeg har 130K+. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 130K? What? Jeg har 13-14K poeng, jeg og nyter spillene og bruker den tiden de tar, og så en playthrough til for collectables (ikke at det har noe å si for gameplayet, det bare er kos) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Klikk på linken (This is David) i signaturen min, så kommer du til den norske leaderboarden for gamerscore. Jeg ligger i skrivende stund på 8. plass. Det er imidlertid egentlig ikke så mye, han som leder på verdensbasis (uten å ha jukset) har over 400K.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Når det er så enkelt å jukse med å skrive inn gamerscore på hdd for de spilla som har vært i dvdspilleren så er vel det fristende for achievmentshorene rundt omkring? det fins jo de som presterer å skrive inn gamerscore for spill de aldri har spilt og da er det jo enkelt for microsoft å luke de ut. Det fins vel ingen som er tatt bortsett fra de siste jeg nevnte? Endret 11. mars 2010 av 530XD Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Joda, finnes flere som er tatt. Det er veldig usannsynlig at man klarer 1000 G på 3 minutter i spill som for andre tar flere dager og uker. De går etter tidsaspekt også. I tillegg til i enkelte tilfeller rekkefølgen på achievements. Vet blandt annet om en sak der en fyr i Guitar Hero 3 hadde fått achievementet for å klare TTFAF før han hadde en note-streak på 500 eller noe i den duren... han ble tatt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hadde 14k før jeg ble banna, nye kontoen har jeg vel ca 3k på, men har slutta å jage etter achievements nå.. Hadde 1000/1000 på Lego 2, Lego the Complete Saga, Lego Batman og Lego Indiana Jones.. Og jeg er 29 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hadde 14k før jeg ble banna, nye kontoen har jeg vel ca 3k på, Jøss, hva gjorde du for å fortjene en slik skjebne? var det forza3 et par uker før tiden? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det var FM3 ja, som jeg ikke har dårlig samvittighet for i det hele tatt, FM3LCE var på vei i Posten... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 men gamertaggen er vel opptatt ennu? slik at de kan skryte på seg ennu en xbox live account Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå