Autodidact Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke til meg nei ... Det går i fremskutte, ubekreftede datoer. Men når man ser hvor lite skikkelige gjennomganger det er av modellen, så tyder det på at slik er det over halve fjøla. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det drøyer vel lenge nå ... Det som irriterer meg er at i prisguiden står det som lagerført hos Amentio nå, og om man søker på sidene får man opp usikker leveringsdato den 28. mai men ikke før 31. mai om man kikker inn på ordrestatusen. Whatdafaack, er det for noe bulls!? Skal folk som har bestilling inne få senere enn de som vandrer inn bakerst i køen?! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Amentio har flere leverandører som har forskjellige leveringsdatoer, så hvilken din blir levert fra bestemmer når du får kameraet. Har vært borti dette selv, ikke spesielt intuitivt for en stakkar som bare vil ha en vare så fort som mulig.. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Når du sier det har jeg opplevd slik "byttehandel" før da jeg bestilte noe hos en (den rimeligste) av to selskaper som førte et produkt. Når det ankom, var det sendt separat fra det andre selskapets adresse ... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Førsteinntrykk; solid, og "tungt" i forhold til LX'en. Betjeningsvennlighet — langt foran! Stort sett intuitivt, oversiktlig og et tiltalende grensesnitt. Om det er noen som vil se på betjening og funksjoner, har jeg tillat meg å laste opp den norske manualen. Spørsmål? (— ut over bildekvalitet). Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/sam-ex1.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg