OV-103 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har et 3 skjermsoppsett med et nVIDIA kort som primær, og et Radeon kort for skjerm 3. Er det noen mulighet til å bruke både nVIDIA og AMD/ATI samtidig under Ubuntu 9.10? I Windows (XP) var det umulig å bruke 2 nVIDIA kort av forskjellige generasjoner samtidig, så jeg måtte skrote kort nummer 2 og kjøpe et ATI. Jeg håper inderlig ikke at jeg nå må skrote ATI kortet og skaffe et nytt nVIDIA kort.... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Ja. Kunne du fortalt hvordan...? Prøver jeg å aktivere ATI så fungerer ikke nVIDIA'n mer, og omvendt. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Har funnet ut av Envy muligens er tingen. Men når jeg prøver å kjøre det så får jeg: :~$ sudo envyng -t Traceback (most recent call last): File "interface.py", line 428, in <module> a = Interface() File "interface.py", line 126, in __init__ self.abstract = abstraction.Abstraction(progress, True) File "/usr/lib/python2.6/dist-packages/Envy/abstraction.py", line 39, in __init__ self.driverDetails = self.hardware.selectDriver() File "/usr/lib/python2.6/dist-packages/Envy/detection.py", line 320, in selectDriver compatibleDrivers.setdefault('fglrx', []).append('xorg-driver-' + choice) TypeError: cannot concatenate 'str' and 'int' objects Edit: Burde vel nevne at jeg bruker Ubuntu 9.10 x64 Endret 21. februar 2010 av OV-103 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå