TheFighter94 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hvordan reformaterer du en data? Jeg er litt retard. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg forandret emnetittelen din, "reformatere" er egentlig ikke et brukbart begrep. Det er nok mange som ikke helt forstår hva begrepet 'formatere' egentlig betyr. Det kommer svært mye an på hvilken PC du har. Folk som bygger PC selv har kjøpt Windows separat, og da er det en standard måte å gjøre det på. Men når man kjøper en merkevare så følger det som regel ikke med noen Windows CD. Det er da en gjenopprettings prosedyre som er spesifikk for hvert merke. Flytter denne til Windows kategorien. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg forandret emnetittelen din, "reformatere" er egentlig ikke et brukbart begrep. Det er nok mange som ikke helt forstår hva begrepet 'formatere' egentlig betyr. Det kommer svært mye an på hvilken PC du har. Folk som bygger PC selv har kjøpt Windows separat, og da er det en standard måte å gjøre det på. Men når man kjøper en merkevare så følger det som regel ikke med noen Windows CD. Det er da en gjenopprettings prosedyre som er spesifikk for hvert merke. Flytter denne til Windows kategorien. Jeg kjøpte PC'en med XP professional. Om jeg forstår rett så skal det da følge med en CD? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Du kan lese denne artikkelen i ITpro. Installere Windows XP for dummies. En enkel gjennomgang. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Du kan lese denne artikkelen i ITpro. Installere Windows XP for dummies. En enkel gjennomgang. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå