Jalle Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei ! Vurderar å kjøpa meg ein landevegssykkel. Kjem nok ikkje til å bruka han så altfor mykje, men hadde vore artigt å fullført Trondheim-Oslo, Jotunheimen rundt eller liknande. Så bryr meg ikkje så mykje om kva tid eg eventuelt får. Hvis eg kjøper vert det ikkje dyrare enn 5-8000 kroner. Er bikebuster.no noko syklar å satsa på ? Eventuelt andre sykkelsider med gode tilbod ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Kjøpte min første landeveissykklel i fjor. Handlet da en Fuji Robaix Pro. Glimrende sykkel etter min mening, og til en helt ok penge. Slik jeg ser det, får du en bra utstyrt sykkel uten å blakke deg helt. Du finner 2010 modellen til kr 7.900,- her: Birksport Endret 2. mars 2010 av learntofly Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 jeg har en racer sykel kjøpte den av en mann for 9500 kr for et år siden! men har bare brukt sykkelen 3 ganger på et og et halvt år, i og med at dette ikke interisserte meg. han jeg kjøpte den fra kjøpte den ny for noen år siden for 22000 eller 25000 sa han kommer ikke helt konkret på det men. hvis du er interissert send en emeil til meg på [email protected] jeg kommer ikke helt konkret på om det var mellom 22000 eller 25000 tusen Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Blir nok ny sykkel i tilfelle det blir noko, men trur uansett eg utset kjøp til hausten/vinteren Lenke til kommentar
Chrizzer Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hadde jeg vært deg, ville jeg sett etter Merida rode ride sykkelene Noen av modellene er billige, og bra deler. Det er ikke en fordel å kjøre full Carbon med en gang, vende seg til vanlig racer først Håper dette hjalp deg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå