2Key Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Jeg har en Amd 1.2GHz cpu og coolmaste Cpu-vifte og et Cheiftec kabinett. Er det normalt at det skal braåke så jævlig at jeg ikke får sove hvis jeg har den på om natta? Lenke til kommentar
skol Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Vel, jeg regner med at PSU i kabinettet er av 340W typen og den er ikke av den stille typen dessverre. Dersom du har den stillegående PSU'en av type 300W, da er det CPU kjølevifta di som bråker, da er vel det beste å få tak i Taisol CGK760 - Kjøler for Duron/Thunderbird (SocketA) til 258,- hos Microplex, Stillegående og effektiv kjøling. Men jeg antar at problemet ditt ligger hos PSU'en på 340W. Da er det bare å bytte PSU'en til en mindre støyende, men det koster mange penger 500-1000 kr alt etter kvalitet, Watt og hvor stille den skal gå Lenke til kommentar
2Key Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2001 Jeg har 300watt. SÅ du Tror at jeg trenger å bytte Cpu vifte altså. takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
normal Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 problemet er sikkert at du har koblet en ledning fra PSU'et til HK'et slik at den automatiske temperaturreguleringen av viften i PSU'et ikke fønker, men viften får istedet konstant 12V fra HK'et (dvs. bråkete) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå