Wrath of The Duck Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nå har jeg hatt min Touch HD i snart ett år. Så da tenkte jeg å kjøpe en ny. Har sett på HD2 ettersom jeg er fornøyd med den HD1, men har samtidig lyst på Android. Så da er mitt spørsmål. Hva skal jeg velge og evt om jeg bør vente litt. Mvh Wrath of The Duck Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Nexsus eller Desire ville jeg valgt, de tilnærmet like. Ta titt her for forskjellene. Med tanke på HD2, vil ikke WM 6.5 leve så lenge nå som WinPhone 7 er rett rundt hjørnet. Endret 21. februar 2010 av Svedge Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det finnes en identisk tråd, men den kom senere så en av disse bør slettes? Jeg har svart noe på tråden her, og ville gått for Desire. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Nexsus eller Desire ville jeg valgt, de tilnærmet like. Ta titt her for forskjellene. Med tanke på HD2, vil ikke WM 6.5 leve så lenge nå som WinPhone 7 er rett rundt hjørnet. Uansett blir ikke no problem å skaffe winphone 7 Endret 25. februar 2010 av m4sta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå